Visszatér Európába a General Motors, de csak villanyautókkal
Ismét lesz Cadillac mifelénk is, de nagyon más, mint korábban.
Ismét lesz Cadillac mifelénk is, de nagyon más, mint korábban.
A CR-V-re épülő új üzemanyagcellás modellbe hidrogént és áramot is lehet majd tölteni.
Míg az elektromos járművek a General Motorsnál is egyre fontosabb irányvonalat jelentenek, úgy tűnik, a nagy belső égésű motorokat sem engedik el.
Az Electra E5 körülbelül akkora, mint a BMW aktuális X5-ös modellje.
Hasonló sors várhat a sportkocsira, mint amit a Ford a Mustanggal csinált: elektromos autóként önálló néven kell helytállnia.
A Chevrolet bebizonyítja, hogy az elcsépelt krumpliformájú SUV villanyautókon túl is van élet.
Az Opel utolsó GM technikájú modellje a vártnál hamarabb vonul nyugdíjba.
Hiszen az mégsem járja, hogy a csúcsmodell teljesítménye holmi 700 lóerő alatt maradjon.
Bár nem a General Motors hirdetései tartják el a Twittert, de valószínűleg rosszul érinti az új tulajdonos Elon Muskot és részvényeseit, hogy a neves autógyártó szünetelteti fizetős hirdetéseit a platformon. Leginkább attól félhetnek, hogy ebből precedens lesz.
A tajvani importőr dacol a tényekkel, és életben tartja az egyedi márkát.
Megérkezett az amerikai gyártó széles rétegek számára szánt új kompakt elektromos szabadidő-autója.
Az elfogások gyorsan végrehajthatók az újdonsággal, az aksi feltöltése viszont kicsit több időt vesz igénybe, mint egy teletankolás.
A Blazer EV hatótávja ideális esetben az 510 kilométert is elérheti.
Az autóért kifizetett komoly summát 100 százalékban jótékonysági célokra fordítják.
Az amerikai Cruise önvezető járművei egy hiba folytán állták el az utat más kocsik előtt.
Íme a közelmúltban debütált Ford Mustang Mach-E legújabb amerikai riválisa.
Ráadásul nem csak hibrid lesz, de összkerékhajtású is.
Alapvetően, fokozatosan, egyre önállóbban hagyná vezeti a tanulót a jármű rendszere.
A három évtizedes kor nem igazán látszik meg az első hazai gyártású Opel Astrán, ami nem csoda, mert eddig kevesebb mint 1000 kilométert hagyott maga mögött. Üléspróbát tettünk a történelmi jelentőségű Astra F-ben, melynek vezetésére Antall József egykoron előre gyakorolt.