Akár otthon a szobában is tölthető a Honda legolcsóbb elektromos járgányának aksija
A japán gyártó kétkerekű kétszemélyes újdonsága egy feltöltéssel mintegy 40 kilométeres távolságot képes megtenni.
A japán gyártó kétkerekű kétszemélyes újdonsága egy feltöltéssel mintegy 40 kilométeres távolságot képes megtenni.
A hibrid újdonság az ígéretek szerint hasonlóan gyorsul, mint a 3 literes V6-os SUV-ok.
A japán gyártó legfrissebb elektromos autója több mint 400 kilométert képes megtenni egy töltéssel.
A japán gyártó izgalmas sportkompaktjának nem ez az első rekordja.
A Civic Type R nagytestvérének tekinthető Integra Type S a valaha készült legerősebb sorozatgyártású Integra.
Ebben a 2,5 évtizedes múltra visszatekintő Integra Type R-ben kevesebb, mint 10 ezer kilométer van.
Különleges autonóm robottargoncát mutatott be a Honda, melyet már szeretnének éles helyzetben is próbára tenni. A jármű szenzorokkal és több modern eszközzel is fel van szerelve, és egy táblagéppel vezérelhető.
Egyelőre nem akarnak lemondani a belső égésű motortól.
Ilyen az, amikor a kis méret, az alacsony tömeg és átgondolt hajtáslánc sokkal többet ér, mint a nyers erő.
A CR-V-re épülő új üzemanyagcellás modellbe hidrogént és áramot is lehet majd tölteni.
A nemrégiben debütált új Civic legsportosabb csúcsmodellje, a Type R mostanság igen nehezen szerezhető be.
A két japán mamutcég által fejlesztett elektromos autó igen fejlett vezetéstámogató rendszereket vonultat fel.
Idén sem unatkoztunk: az elmúlt tizenkét hónapban közel 90 tesztautót vezettünk hosszabb-rövidebb ideig, közülük válogattuk össze azokat, amelyek a legmélyebb nyomot hagyták bennünk.
A japán gyártó újdonsága enyhe túlzással élve olyan, mint egy nagyra nőtt Civic.
A japánok új elektromos modelljét nehéz bármilyen kategóriába besorolni.
A japán sportkocsi ezen nagyon megkímélt példányával kevesebb mint 8 ezer kilométert tettek csak meg.
Az ötvenedik születésnapját ünneplő Civic szupermodern hajtással felvértezett új generációja úgy fogyaszt keveset, hogy közben vezetési élmény fronton sem igazán lehet okunk panaszra. Teszten a piac jelenlegi legjobb hibridje.
A japánok középkategóriás autója mindig is igényes termék volt, de jó ideje eltűnt az európai piacról.
A HondaJet Elite II 13 ezer méteres utazómagasságra, valamint 781 km/h sebességre is képes.