Ilyen kampányt még nem látott: együtt hirdetnek a konkurensek
Ritka az egyetértés egy iparág konkurens szereplői között, kivéve, ha maga az iparág van veszélyben. Valami ilyesmiről van szó az alábbi kampány esetében is.
Ritka az egyetértés egy iparág konkurens szereplői között, kivéve, ha maga az iparág van veszélyben. Valami ilyesmiről van szó az alábbi kampány esetében is.
Az Intel és a Micron által fejlesztett, már tömeggyártás alatt lévő 3D XPoint technológia egy teljesen új típusú, nem felejtő memóriatípus. Még az egyébként sem lassú SSD-meghajtókban használatos NAND flashmemóriáknál is ezerszer gyorsabb, és ezerszer strapabíróbb is.
Évek vagy évtizedek távlatából nagyon megmosolyogtató, hogy egyes technológiai nagyágyúk logója milyen egyszerű, de egy-két esetben inkább gagyi volt induláskor vagy újratervezés után. Nézze csak!
Habár kivételek nyilván bőven vannak, az orvosok kézírása legendásan olvashatatlan. Ez ihlette meg az Absurdoodles alkotóit: milyen lenne, ha az orvosok tervezték volna néhány tech vállalat és márka logóját? Azt éppen nem állítjuk, hogy felismerhetetlenek lennének, de hogy nem mindig a szövegből lehet rájönni az eredetire, az biztos.
Jelentős mértékben növekszik majd az SSD-k és egyéb flashmemóriák tárolókapacitása, a jelenlegiek ára pedig komolyan csökkenhet. A Toshiba egy éven belül, míg az Intel még idén piacra dobná legújabb termékét.
Több százezer dollárral, azaz sok tízmillió forinttal szállt be egy 13 éves amerikai fiú ötletének megvalósításába az Intel.
Története legnagyobb külföldi befektetése kezdődik a számítógépes és mobilpiaci chipgyártónál. Az Intel 6 milliárd dolláros befektetéssel (ultra)modernizálja az izraeli gyárait – írta meg a HWSW.hu.
Megtaláltuk a tökéletes munkahelyet, legalábbis geekeknek. Dél-Amerikában van és mivel 204 százalékkal nő évente a cég bevétele, folyamatos a terjeszkedés, így a munkaerő-felvétel is.
Egy éven belül piacra kerülnek az Intel új technológiájával felszerelt számítógépek, amik le tudják majd olvasni az előttük ülő felhasználó érzelmeit.