Letaszítaná a trónról a Koenigsegg a Porsche 918 Spydert
Most, hogy feloldották a sebességkorlátozást a Zöld Pokolban, jöhet a trónfosztás.
Most, hogy feloldották a sebességkorlátozást a Zöld Pokolban, jöhet a trónfosztás.
7000 kilométert mentek vele, 2 milliárd forintba kerül, de nem ez az oka, hogy különleges.
A férfi menőzni akart a Twitteren, de csúnya alázás lett a vége.
A Koenigsegg atyja évek óta azon dolgozik, hogy forradalmasítsa az autók motorját.
Egyetlen Koenigsegg Agera N van a földtekén és most eladó. Az ára szépen idomul is a ritkaságához.
A kacifántos nevű fiatal nevét érdemes már most megjegyezni, mert a jövőben sokszor találkozhatunk vele.
Látványos videót tett közzé a Koenigsegg a világ első, teljesen "robotizált" karosszériájáról.
Mostanában nagyon pörög a szuperautók piaca, a Yahoo ezért összeszedte a 10 legdrágább sportkocsit, amin sikerült túladni.
Nem lassít a Koenigsegg: miután a Nürburgringen betiltották a körrekord-kísérleteket, Christian von Koenigsegg manufaktúrája egy másik legendás helyszínt, a belgiumi Spát vette célba, ahol ismét megénekeltették a One:1 típusjelű konstrukciót. Nem is akármilyen eredményt hoztak össze.
Egyre komolyabb tekintélyt vív ki magának a Koenigsegg mesterműve, a One:1: a kocsi most azzal sokkolta a hiperauts közvéleményt, hogy megdöntötte az egyik legfontosabb fokmérő, a „0-300-0”világcsúcsát.
Megénekeltette a Koenigsegg saját csúcsmodelljét, a One:1-t a Forma-1-es Belga Nagydíjnak otthont adó Spa-Francorchamps-ban, és a kocsi olyan jól teljesített, hogy a gyártó mindjárt el is büszkélkedett vele a Facebookon: ennél jobb időeredményre a legendás pályán még senki nem volt képes.
Az egy megawatt teljesítményre képes One:1 tudott volna még gyorsabban is menni, ha etanollal tankolják meg.
A svéd sportkocsigyártó két új modellel jelentkezik márciusban, amiket 1100-1300 lóerős teljesítményre képes V8-as motorral szerelnek.
Az első eladott példányt papírozták volna a németeknél, ám a teljesítményadatoknál csak három számjegyet képes kezelni a rendszer, az új Koenigsegg modellé viszont négy számjegyű.
Az Agera One:1 esetében 1341 kilogrammra 1341 lóerő jut, amivel joggal pályázik a világ leggyorsabb szériaautójának címére.
Kiszivárogtak az első képek a svéd Koenigsegg új, a Genfi Autószalonon bemutatásra kerülő nagyvérűjéről, a One:1 típusjelű modellről, amellyel a világ leggyorsabb autójának, a Bugatti Veyron Super Sportnak kíván konkurenciát teremteni a svéd szupersportkocsi-manufaktúra.
Már hivatalos laptopja is lesz a svéd szupersportkocsi-manufaktúrának, a Koenigseggnek: a gyártó összeállt az amerikai számítástechnikai vállalattal, a Razerrel és az együttműködésből egy különleges számítógép jön létre.
A svédek első számú célja gyorsabb autót csinálni a Bugatti Veyronnál.
Az 1400 lóerős One:1 a világ leggyorsabb utcai autója lehet, ha megvalósul.
A svéd autóépítő műhely újdonsága az Agera S pillanatok alatt gazdára talált.