Csalódás: a Bugatti nem ad választ arra, hogy mennyi a 760 millió forintos Chiron végsebessége
A hipersportkocsiról továbbra sem derül ki, hogy pontosan mennyi a végsebessége, pedig erre konkrét ígéret volt.
A hipersportkocsiról továbbra sem derül ki, hogy pontosan mennyi a végsebessége, pedig erre konkrét ígéret volt.
Ezúttal nem egy "átlagos" autót, hanem egy Koenigsegget kellett ripityára törni, hogy kiderüljön, mennyire biztonságos a kocsi.
Rekordot ment nemrégiben a Koenigsegg Agera RS 458 km/h-s sebességgel, megérdemelten kapott 100 megapixeles fotókat az eseményről.
A szupergyors autók iránt fokozott érdeklődést mutatóknak ezeket a filmeket semmiképp sem érdemes kihagyniuk.
Ilyen kocsiból akár egyetlen példány felbukkanása is nagy szám, nem hogy egyszerre tizenkilenc példányé.
Amikor az utolsó grammnyi rugózatlan tömeg lefaragása a cél, akkor bizony igen mélyen a zsebünkbe kell nyúlni.
A Koenigsegg One:1 már alapjáraton sem egy játékszer, egy virtuáldizájner viszont kitalálta, hogyan lehetne még ütősebb.
Ez az új szuperdrága sportkocsi nemcsak egyenesben, hanem a kanyarokban is elképesztő produkciót ad elő.
Elég egy óvatlan mozdulat a gázpedálon és a hátsó kerekek még 300-nál is könnyen túlpöröghetnek.
A brutális erőforrás 1 MW-os teljesítménye szuperkönnyű karosszériával társul – ez az arannyal díszített autó egy igazi közúti szörnyeteg.
Egy orosz dizájner álmodta meg, milyen lenne, ha a svédek motorkerékpárt is készítenének. Erre csak egy jó szót tudunk: bestia.
A CC8S első és egyetlen prototípusát 1996-ban gyártották.
Lehet kicsit találgatni, aztán eláruljuk a valóságot.
A Regerában egy biturbó V8-as blokk és három elektromotor termeli a lóerőket, így nem csoda, hogy hamar elfogynak a hátsó gumik, ha padlógáz előtt kiiktatjuk a menetstabilizáló elektronikát.
A Nürburgringen csapódott korlátnak a 700 millió forintos autó, nem sok maradt belőle.
A hiperautókat gyártó svéd cégnél nincs semmilyen előírás, ki milyen járművel járjon dolgozni, így aztán elég széles a skála.
A svéd hipersportautó-márka csodagépe 386,2 km/h-s sebességgel száguldott két kilométeren keresztül.
Előkerült egy újabb projekt a svédektől, ami előtt megint megemelhetjük a kalapunkat.
Nemrég feloldották a sebességkorlátozást a Zöld Pokolban, a Koenigsegg rögtön megjelent a pályán.
A Koenigsegg atyja a belsőégésű motorok forradalmasításán dolgozik, és úgy tűnik, célegyenesbe ért.