Ilyen az, ha megpróbálnak összetörni egy Koenigsegget – videó
Ezúttal nem egy "átlagos" autót, hanem egy Koenigsegget kellett ripityára törni, hogy kiderüljön, mennyire biztonságos a kocsi.
Ezúttal nem egy "átlagos" autót, hanem egy Koenigsegget kellett ripityára törni, hogy kiderüljön, mennyire biztonságos a kocsi.
Rekordot ment nemrégiben a Koenigsegg Agera RS 458 km/h-s sebességgel, megérdemelten kapott 100 megapixeles fotókat az eseményről.
A szupergyors autók iránt fokozott érdeklődést mutatóknak ezeket a filmeket semmiképp sem érdemes kihagyniuk.
Ilyen kocsiból akár egyetlen példány felbukkanása is nagy szám, nem hogy egyszerre tizenkilenc példányé.
Amikor az utolsó grammnyi rugózatlan tömeg lefaragása a cél, akkor bizony igen mélyen a zsebünkbe kell nyúlni.
A brutális erőforrás 1 MW-os teljesítménye szuperkönnyű karosszériával társul – ez az arannyal díszített autó egy igazi közúti szörnyeteg.
Egy orosz dizájner álmodta meg, milyen lenne, ha a svédek motorkerékpárt is készítenének. Erre csak egy jó szót tudunk: bestia.
A Regerában egy biturbó V8-as blokk és három elektromotor termeli a lóerőket, így nem csoda, hogy hamar elfogynak a hátsó gumik, ha padlógáz előtt kiiktatjuk a menetstabilizáló elektronikát.
A Nürburgringen csapódott korlátnak a 700 millió forintos autó, nem sok maradt belőle.
A Koenigsegg atyja a belsőégésű motorok forradalmasításán dolgozik, és úgy tűnik, célegyenesbe ért.
Most, hogy feloldották a sebességkorlátozást a Zöld Pokolban, jöhet a trónfosztás.