Bizonyíték, nem ígéret: 490-nel száguld a Bugatti Chiron – videón az új rekord
Az autógyártók közül elsőként a Bugattinak sikerült átlépnie a 300 mérföld/órás, vagyis 480 kilométer/órás lélektani határt.
Az autógyártók közül elsőként a Bugattinak sikerült átlépnie a 300 mérföld/órás, vagyis 480 kilométer/órás lélektani határt.
Ezek a kocsik egy olyan elitklub tagjai, ahova csak jóval 1500 lóerő feletti produkcióval lehet belépni.
Az első szerencsés megrendelő hamarosan beleülhet a több mint 1 700 lóerős négykerekűbe.
A Cars & Coffee rendezvény keretein belül immár harmadik alkalommal randevúznak egymással hazánk legexkluzívabb sport- és luxusautói.
A svéd gyártó újdonsága hibrid hajtás és villanymotorok nélkül ér el elképesztő tempót.
A gyártó tisztában van azzal, hogy nincs mindenkinek több millió eurója egy új sportkocsira. Így a legújabb modell "csak" 1 millió euróba fog kerülni.
A svéd, szuperexkluzív autómárka bemutatta legújabb fejlesztését, amivel 20 kilót lehet spórolni az autó tömegén.
Az úgynevezett "carspotterek" által, a közösségi oldalakra feltöltött fotók alapján készült egy érdekes kimutatás.
Ferrarikat és a Lamborghiniket reggelizik ez az izomtól duzzadó, akár 400-zal is száguldani képes svéd hiperautó, melyre 2 évet kellett várnia magyar tulajdonosának. De megérte, nagyon is.
Rengeteg autós összejövetel van Magyarországon, de a Cars & Coffee-n kívül egyiken sem jelenik meg több tucatnyi elképesztően drága és nagyon ritka csúcsjárgány.
Literteljesítmény fronton az eminens tanulók ma már a 270 lóerő/literes értéket is megközelítik.
A sportkocsik, illetve a hagyományos autótuning egyik alapvető eleme a széles kerék, de vajon melyek a legszélesebb autógumik?
A Koenigseggnél már javában zajlik annak a vadonatúj sportkocsinak a fejlesztése, amely minden elődjénél jobb menetteljesítményekkel kecsegtet.
Mozgóképen az Ausztriában fejlesztett és gyártott, bőven 1000 lóerő feletti sportkocsi.
Elképesztő gyorsulással és 400 km/h feletti végsebességgel kecsegtet a sógorék vadonatúj hipersportkocsija.
Őrült felvétel, közel 350-es csúcssebességek is látszanak a műszereken.
Marchionne nem is olyan rég még teljesen más véleményen volt az ágaskodó lovacskás SUV-ról.
A Pagani az egyik legkülönlegesebb szupersport-autókat gyártó manufaktúra. Amikor összejön egyszerre pár ilyen, az ritkább, mint kazuárokat találni Ausztráliában.
Az okoseszközök evolúciójával az autókulcsok is változóban vannak. Már rég nem arról szólnak, hogy a járművet elindítsuk velük, vagy bejussunk az autóba.
A világ leggyorsabb utcai autója ezúttal alulmaradt a versenyben.