Negyven aktivistával segíti Lázár János a vajdasági magyar párt kampányát
A magyar miniszter azt mondta, „meg kell őket dolgoztatni, mert otthon el vannak kényelmesedve, többségből mindig könnyű”.
A magyar miniszter azt mondta, „meg kell őket dolgoztatni, mert otthon el vannak kényelmesedve, többségből mindig könnyű”.
Amikor Szijjártó Péter cipőt vásárolt, még úgy tűnt, csak egyéni ízlését tükrözi, hogy inkább bankjegyeket vesz elő a zsebéből, mint bankkártyát. Azóta azonban több fideszes is felszállt erre a vonatra, Lázár legutóbb szó szerint, Szeged és Szabadka között. Az ügyet az osztrák szélsőjobb indította be, majd rácsatlakozott a mérsékelt is, és úgy tűnik, itthon is hasonló a forgatókönyv.
Ha a cementgyárat el lehet venni erővel, akkor az OTP-fiókokat és a Mol-kutakat is el lehet, sőt neadjisten a jachtot is, írja szerzőnk. Vélemény.
A közbeszerzést a debreceni Parkertech Kft. nyerte, ami korábban dolgozott a Karmelita kertjén és a Millenáris Szélkapun is.
A MÁV szerint ugyanakkor nem ez történt.
Kedden kora reggel hosszú évek után újraindult a Szeged és Szabadka közötti vasúti személyszállítás. Lázár Jánossal ültünk az első vonaton, akit kérdeztük például a további vasútfejlesztési terveiről is, de a miniszter elárulta azt is, hogy miért készpénzpárti annyira, hogy még akár egy mi hazánkos alkotmánymódosítást is támogatna.
A főpolgármester „csak egyetérteni” tud azzal, ha a Lázárék az egész országra kiterjesztik a 14 éven aluliak ingyenes tömegközlekedését.
Pontos információk még nem hangzottak el az építési minisztertől.
Az építési miniszter szerint azért kell kiszorítani a külföldi cementgyártókat, mert a Paks II. alapozása hatalmas üzlet lesz, rengeteg beton kell majd. Mészáros Lőrinc közben éppen vesz egy cementgyártó céget.
Vajon akkor is egészséges sétáról posztolna a Lánchídon, ha mellette a dugóban pöfögnének az autók?
A trafikügyekért is felelős Lázár János friss törvényjavaslata emeli a hibázók bírságait, de új lehetőségeket is nyit: óriásberuházások mellett, ha legalább négyezer munkást zsúfolnak össze egy helyre, akkor ott majd lehet nemzeti dohányboltot üzemeltetni.
Miközben 5500 milliárd forint értékben kellett lehúznia a spórolás miatt állami beruházásokat, Lázár János most majdnem ugyanennyi pénzt próbál szerezni a kormánytól közlekedési fejlesztésekre. Bizottsági meghallgatásán Lázár beszélt a KRESZ átírásáról, az M0-sról, a vasút állapotáról, a Rádió volt épületéről, és elárulta azt az ötletét is, amiről a kormány “hallani sem akar”.
A magyar állam szeretne nagyobb, akár 100 százalékos tulajdonrészt is szerezni.
Hévízre kiemelt fejlesztésként tekint a kormány, a Hévíz-Balaton Airport fejlesztésének feladatát Lázár Jánosnak és Rogán Antalnak együtt kell csinálnia, legalábbis ez derül ki egy friss kormányhatározatból.
Lázár János tárcájánál ugyan még nem tudják, hogy mikor lép hatályba az új rendelkezés, azt azonban már elárulták, hogy a kiskorúakat kiszolgáló trafikosok az eddigieknél súlyosabb büntetésekre számíthatnak.
Az intézkedést nem felülvizsgálni, hanem visszavonni kell – fogalmazott a civil egyesület.
A balesetben összesen heten sérültek meg.
Lázár János jelentette be.
Az építési és közlekedési miniszter a Károlyi-család füzérradványi kastélyához ment, de sem egykori szóvivőjét, sem a sajtót és végképp kérdéseiket nem vitte magával. Ennek megfelelően az érdeklődés is szerényebb.
Világszerte emelkedik az elektromos rollerekkel kapcsolatos balesetek száma, idén Magyarországon már ketten vesztették életüket úgy, hogy nem másik járművel ütköztek. Egy átfogó szabályozás biztonságosabbá tehetné a rolleres közlekedést, Révész Máriusz „kerékpáros államtitkár” és a főváros is régen elkészült a saját javaslataival, ám az állam lassan halad a KRESZ-módosítással.