Mindent felforgat a 600 lóerős Lamborghini terepjáró
A régóta rebesgetett Urusból igen komoly mennyiséget kíván forgalomba hozni az olasz sportmárka.
A régóta rebesgetett Urusból igen komoly mennyiséget kíván forgalomba hozni az olasz sportmárka.
Hűtőkamrában fagyoskodtunk és rengeteg egyéb teszten is részt vettünk, hogy alaposan megismerkedjünk a hazai szürkeállomány által fejlesztett csúcskategóriás üléskomforttal.
Ha a Bandido névre keresztelt autó megépülne, az minden szempontból mérföldkő lenne a cég életében.
A szóban forgó modell idén lett 50 éves, de a nevének történetét csak kevesen ismerik.
A modellből összesen három darab készült, az egyiket most Londonba szállították néhány hétre.
A tető nélküli változat talán még vadabb, mint a frissítésen átesett S modell.
Nem vártak vele túl sokat, gyorsan bezúzták a Murcielagot. Megvolt rá a nyomós okuk.
Az olaszok az Ixoost céggel közösen alkották meg az Aventador kipufogójából készült 800 wattos audiorendszert.
A Lamborghinit finoman szólva sem mindennapos használatra készítik, a tulajdonos mégis ezzel intézi a dolgait.
A világ egyik legismertebb szuperautója Bologna repterén teljesít szolgálatot.
Úgy elszállt a kocsi az ütközésnél, hogy az utastéren túl semmi nem maradt belőle.
A kocsit az eBayen árulták, és papírokkal is tudták igazolni, hogy korábban Donald Trumpé volt.