Így törik össze a 66 millió forintos Lamborghini – videó
Az autóval a vizes aszfalton próbáltak manőverezni, de nem lett jó vége a dolognak.
Az autóval a vizes aszfalton próbáltak manőverezni, de nem lett jó vége a dolognak.
Nem mindennapi fotó kering a Facebookon egy Lamborghiniről, és egy hozzá nagyon nem illő kiegészítőről.
Világrekord sebességet ment a megvadított autó.
Az aszfalton pedig a hús. Magyarországon is hatalmas a hőség, de hogy Arizonába sem költöznénk most, az egészen biztos.
Rövid időn belül már a sokadik Aventador vált a lángok martalékává. Ezúttal Londonban égett le egy.
Az olaszok 1966-ban mutatták be a Lamborghini Miurát, amely a korszak leggyorsabb közúti autójának számított. A kerek évforduló alkalmából legendás helyszínre vittek két múzeumi példányt.
Az Aventador SV-re már gyári kivitelben sem lehet panasz, de a Novitec gondoskodott róla, hogy plusz lóerőkkel és egy kis optikai tuninggal még kívánatosabbá tegyék.
A kerekekbe 16 mm-es tüskéket szereltek, hogy jobban bírja a gyűrődést. Eláruljuk: nagyon bírta.
Igazi élmény lemerülni a japán autós szubkultúra legsötétebb bugyraiba. Csicsás-giccses Lamborghinik hat percben.
Lamborghini imádta az autókat, még a Ferrarikat is átépítette volna, ha teheti. De nem tehette, ezért saját céget alapított, hogy megmutassa Enzo Ferrarinak: lehet ezt jobban is csinálni.
Igazi ritkaság, tulajdonképpen egy vadonatúj autót kínálnak eladásra.
Hamarosan gyártásba kerül a Lamborghini vadiúj SUV-je, azt viszont kevesen tudják, hogy nem ez lesz az olaszok első luxusterepjárója, hiszen a ’80-as évek végén már gyártottak ilyen autót.
Az olasz szupersportkocsi vezetője elviccelte a dolgot annyival, hogy látta, hogy kamerázzák ezért parádézott egy kicsit.
A cég vezérigazgatója nem zárja ki a technológiai megújulást, de az még odébb lehet.
Az eredeti árához képest közel két és félszeres pénzt kérnek érte.
Nem kis feltűnést keltenek a méregdrága szuperautóban, de nem lehet őket nem imádni érte.
Ferruccio Lamborghini születésének 100 éves évfordulója alkalmából készítették az olaszok a limitált szériás Centenario modellt, amely 770 lóerős V12-es motorral, szénszálas kasztnival és 350 kilométer/órás végsebességgel van felvértezve. Természetesen az összeset eladták belőle a bemutató előtt.
A Lamborghini vezetője pedig az Audi R és RS modelljeiért felelős Quattro GmbH első embereként folytatja tovább a munkáját.
Van az a baleset, aminél egy Mercedes C-osztály már nem is tűnik olyan drágának.