#Lidl






Itt vannak a boltok, amelyek zárva lesznek december 24-én
 

Itt vannak a boltok, amelyek zárva lesznek december 24-én

Az élelmiszer-üzletláncok közül a Penny és a Lidl valamennyi üzlete zárva lesz december 24-én, a Spar is zárva tartja a legtöbb saját üzletét a bevásárlóközpontok kivételével, hasonlóan a Rossmann drogérialánchoz, nem nyitnak ki a JYSK és a Diego lakberendezési üzletei sem. A megelőző napokban azonban a boltok jellemzően hosszabb nyitvatartással várják majd a vásárlókat.

MTI MTI









Nem hagyják kárba veszni az élelmiszert a magyarországi multi élelmiszerláncok
 

Nem hagyják kárba veszni az élelmiszert a magyarországi multi élelmiszerláncok

Nem csupán az infláció, hanem az élelmiszer-hulladék ellen is számos eszközzel harcolnak a hazánkban jelen lévő nemzetközi élelmiszer-kiskereskedők. A veszteséget automatizált rendelési rendszerekkel csökkentik minimálisra, a nap végén az üzletekben megmaradt és fogyasztásra alkalmas élelmiszer pedig kedvezményes áron a vásárlókhoz, illetve adományként a rászorulókhoz jut el. A multi áruházláncok a hulladék mennyiségének nyomon követésével, valamint szemléletformáló jó gyakorlatokkal egymást és a lakosságot is ösztönzik arra, hogy minél kevesebb feleslegesen kidobott étel végezze a kukában.

BrandLab BrandLab

Aktívan karolják fel a szakmai oktatást a nemzetközi élelmiszerláncok
 

Aktívan karolják fel a szakmai oktatást a nemzetközi élelmiszerláncok

Az élelmiszer-kereskedelemben dolgozók nagy része számára már egy ideje nem kötelező a szakképesítés megszerzése, a Magyarországon működő multi kiskereskedők ezért saját maguk képzik közel 50 ezer kollégájukat, hogy minél magasabb színvonalon tudják kiszolgálni a vásárlókat. A nemzetközi áruházláncok a bolti munkatársaiknak folyamatos szakmai fejlődést biztosítanak, emellett az utánpótlás-nevelésre is kiemelt figyelmet fordítanak.

BrandLab BrandLab

Napi gyakorlat a fenntartható, zöld működés a multi élelmiszerláncoknál
 

Napi gyakorlat a fenntartható, zöld működés a multi élelmiszerláncoknál

A kedvező árak és akciók mellett az alacsonyabb környezeti terheléssel járó, fenntartható működés is a napi gyakorlat része a Magyarországon jelen lévő nemzetközi élelmiszer-kiskereskedőknél. A multi áruházláncok folyamatos fejlesztésekkel teszik egyre zöldebbé tevékenységüket és ösztönzik vásárlóikat a környezetbarát megoldásokra, legyen szó a műanyag csomagolóanyagok csökkentéséről vagy a megújuló energia használatáról.

BrandLab BrandLab

Egyedülálló szolgáltatásokat vezettek be a multi élelmiszerláncok Magyarországon
 

Egyedülálló szolgáltatásokat vezettek be a multi élelmiszerláncok Magyarországon

A kiskereskedelmi láncok nyitották meg hazánkban az első hipermarketet és az első benzinkúton üzemelő „mini közértet”. Nekik is köszönhetjük az online élelmiszer-vásárlás kényelmét, és hogy az önkiszolgáló kasszáknál nagyon gyorsan fizethetünk. A Magyarországon működő nemzetközi élelmiszer-kereskedőknél folyamatosak a fejlesztések és beruházások: karbantartják és felújítják üzleteiket az energiahatékony működést és fenntarthatóságot szem előtt tartva, újabb és újabb termékeket, szolgáltatásokat és programokat vezetnek be, hogy vásárlóiknak mindig a legjobbat tudják nyújtani.

BrandLab BrandLab

A magyar termékek mellett tették le a voksukat a multi élelmiszerláncok
 

A magyar termékek mellett tették le a voksukat a multi élelmiszerláncok

Kiemelten fontosak a hazai beszállítók a Magyarországon jelen lévő nemzetközi élelmiszer-kiskereskedők számára. Az áruházláncok több olyan termékkörben is kizárólag magyar forrásból töltik fel az árukészletet, melyeket a vásárlók a leggyakrabban keresnek, beleértve például a főbb tejtermékeket, a tojást vagy a különféle hús- és pékárukat. A gyártókkal közös fejlesztések, illetve a magyar kistermelőket támogató programok pedig biztosítják, hogy a vásárlókhoz minél kedvezőbb áron jussanak el a minőségi hazai termékek.

BrandLab BrandLab

Listák, appok, akciók: így vásárolj okosan!
 

Listák, appok, akciók: így vásárolj okosan!

Néhány évvel ezelőtt még értetlenül álltam az akciós újságok postaládákba bedobott kupacai között, és ha bárhová volt is törzsvásárlói kártyám, azt sem feltétlenül használtam a vásárlásaimnál. Aztán amikor a saját háztartásomat kezdtem el vezetni a saját keresetemből, minden megváltozott: szubjektív vásárlási tanácsadó a HVG BrandLab újságírójától azoknak, akik csak most lépnek be a kuponok, az akciók és a különböző appok világába.

Lidl Magyarország Lidl Magyarország