A Ryanair-vezér szerint a Lufthansa megpróbálhatja megvenni a Wizz Airt
Hatalmas átalakulásokat vár Michael O'Leary az európai légi közlekedésben.
Hatalmas átalakulásokat vár Michael O'Leary az európai légi közlekedésben.
Karbantartást végző szerelők bukkantak rá a testre.
Ezer járatot töröl a légitársaság sztrájk miatt.
A szakszervezet 9,5 százalékos béremelést követel az idén.
Nagy a munkaerőhiány, ezt szenvedik meg most azok, akik Frankfurtból és Münchenből repültek volna.
Csütörtökön a légitársaság további 2200 járat törlését jelentette be Frankfurt am Mainban és Münchenben a nyári szezon közepén. Két hete 900 belföldi és európai járat törléséről tájékoztattak.
A fapados cégek lépésében az égvilágon semmi meglepő nincs, igazából az lett volna a furcsa, ha nem hárítják át az extraprofitadót a légitársaságok, amelyeket kifejezetten nehéz helyzetben ért a kormány különadója. A nagyobb hagyományos légitársaságok ugyanakkor egyelőre kivárnak, mérlegelik a lehetőségeiket.
A német közlekedési miniszter Volker Wissing személyesen is támogatja ezt a lépést.
A Lufthansa azt állítja, hogy ha meg akarják őrizni piaci pozícióikat, akkor felesleges járatokat kell működtetniük a rossz európai szabályozás miatt, az Európai Bizottság szerint azonban nincsenek olyan szabályok, amelyek ilyen kötelezettséget írnak elő.
Főleg az omikron terjedése miatt nem szállnak fel a gépek.
Kevesebb az utas és több a betegeskedő pilóta.
Helyette nemileg semleges köszönésre váltanak, bár azt még nem találták ki, pontosan mire.
Új rekordot állított fel a Lufthansa az Airbus A350-900 típusú repülőgépével, miután 13 600 kilométer megtétele után szerencsésen landolt a cég járata.
A Lufthansa különleges eljárást használ, amivel 18 óra alatt akár Brazíliába is eljuttatja az oltóanyagot.
Bővíti a légiközlekedéshez nélkülözhetetlen szoftvereket fejlesztő és tesztelő részlegét Szegeden a Lufthansa Systems Hungária Kft.