220 millió forint Magyarországon a legdrágább, legdurvább új Maserati
Alaposan megkérik a Maserati MC20 versenypályás használatra szánt spéci verziójának árát.
Alaposan megkérik a Maserati MC20 versenypályás használatra szánt spéci verziójának árát.
A most debütált Maserati GranCabrio mindössze 14 másodperc alatt képes lenyitni a tetejét.
A zöld rendszámos Maserati Folgore alapára nem sokkal 50 millió forint felett alakul.
Többek közt Lancia Fulviát, régi Alfa Romeo terepjárót, igen ritka Chrysler Maseratit, valamint Pannóniákat és Danuviákat is felvonultat a hamarosan megnyíló állandó kiállítás, melyre a nyitás előtt nyertünk exkluzív betekintést. Jövünk rengeteg képpel.
Ezzel a remek állapotú Quattroportéval eddig alig több mint 70 ezer kilométert tettek csak meg.
A limitált szériás újdonság az alacsony tömegről és méregerős biturbó V6-os motorról szól.
Az olasz gyártó bemutatta a Ghibli és a Levante utolsó Ferrari motoros sorozatait.
Ken Okuyama már sok mindent letett az asztalra és most előrukkolt egy saját fejlesztésű vadonatúj kocsival – íme a tető nélkül, de gyönyörű nyitott kulisszás kézi váltóval és szívó V8-cal támadó Kode61 Birdcage.
Már nem sokáig lehet 8 hengeres motorral szerelt Maseratit vásárolni.
A tulajdonos 40 éven keresztül gyűjtötte az autókat, nemsokára az egész kollekciót elárverezik.
Két Ferrarit és százezer dollárt adott az oldtimerért a Maroon 5 énekese, de kiderült, hogy hamisítvány.
Hamarosan piacra kerülhet a Grecale Folgore nagytestvérének tekinthető legújabb zöld rendszámos Maserati.
Az alaphelyzetben sem éppen gyenge MC20 a jelek szerint egyre népszerűbb a tuningcégek körében.
Kipróbáltuk, hogy hogyan muzsikál a gyakorlatban az olasz gyártó maximálisan trendi, nem egyszerűen csak SUV, hanem hibrid SUV modellje, a Levante kistestvérének tekinthető 300 lóerős Grecale, mely a valóságban nagyobb, mint gondolnánk.
A zöld rendszámos olasz újdonság 761 lóerős teljesítményt és 1350 Nm-es nyomatékot szabadít rá az aszfaltra.
A remek biturbó V6-os benzinmotorban sikerült még találni néhány extra lóerőt.
A Maserati GranTurismo Folgore a Porsche Taycan Turbo S-nél is jobban gyorsul 0-ról 100-ra.
A 630 lóerős olasz szupersportkocsinak nem meglepő módon alaposan megkérik az árát.