Ünnepi limitált szériás Maseratik érkeztek
Az olasz gyártó egy-egy új szemrevaló változatot mutatott be a Ghibliből és a Levantéból.
Az olasz gyártó egy-egy új szemrevaló változatot mutatott be a Ghibliből és a Levantéból.
A dízelt váltó Levante Hybrid kevesebbet fogyaszt a normál benzines változatnál és könnyebb is annál, de odaveszett a 6 hengeres orgánuma. Viszont még van valami hangja, ellentétben a hamarosan érkező első teljesen elektromos Maseratitól.
A balesetről képeket is közzétett az oaklandi rendőrség.
A Maserati MC20 kereskedelmi forgalmazásának megkezdése előtti utolsó finomhangolását az egyik olasz versenypályán végzik el.
Az 5 méter körüli sportszedánok végsebessége megközelíti a 330 km/h-t.
A biturbó V8-as motorral szerelt sportszedán nem kér elnézést az Autobahnon.
2021-ben már a Maserati sem engedheti meg magának, hogy semmibe vegye a hibrid technológiát, de szerencsére ettől még az új Ghibli Hybrid nem lett puhány modell.
Az újdonság egy villanymotorral kiegészített 4 hengeres benzines erőforrást kapott.
A biturbó V6-os motorral szerelt szárnyas ajtós modellnek alaposan megkérik az árát.
Az olasz gyártó új kategóriás prototípusát Maranello mellett sikerült lefotózni.
A jelek szerint évente átlagosan kevesebb mint 100 kilométert használták ezt az olasz sportkupét.
V6-os biturbóval hajtott sportkocsit mutatott be a Maserati. Megérkezett az MC20.
Stílusosan sportos olasz alternatíva azoknak, akik már ráuntak az Audi A6, 5-ös BMW, Mercedes E-osztály szentháromságra. És nem feltétlenül a legjobbra vágynak, hanem inkább valami izgalmasra.
Az új modellek gyorsulása csak messze 300 km/h felett ér véget.
Az olaszok esküsznek rá, hogy így sincs rossz hangja.
Közel 5 méter hosszú, igen alacsony és vészjóslóan morajló hamisítatlan V8-as hanggal támad. Kipróbáltuk, hogy milyen 2020-ban egy 1980-ban készült olasz luxusszedán, amelynek olyan süppedősek az ülései, hogy szinte elveszünk bennük.
Ez a 13 éves olasz hiperautó még a GT1-es versenyautó változatnál is sokkal erősebb.