367 lóerős lett a Mercedes leggyengébb Porsche Panamera riválisa
Az AMG-nél úgy gondolták, hogy itt az ideje egy gyengébb és olcsóbb GT 4-Door Coupé bemutatásának.
Az AMG-nél úgy gondolták, hogy itt az ideje egy gyengébb és olcsóbb GT 4-Door Coupé bemutatásának.
A Mercedes-AMG posztolta ki közösségi oldalára a hamarosan bemutatásra kerülő újdonságát.
Simán lehet, hogy ez a Mercedes-AMG S 63 kabrió a legdurvább most a világon.
A nemrégiben megújult G-osztály közel 600 lóerős csúcsmodelljét szétveti az erő, és még a gyári gyorsulási értéknél is jobbat produkál.
Mesut Özil egy erőhiányban abszolút nem szenvedő Mercedest állított be a garázsába, ahol már eddig is több ilyen márkájú járgány parkolt.
Ez az új Brabus azoknak készült, akik nem igazán elégedettek a típus legerősebb gyári AMG kivitelével.
A Mercedes-AMG GT már eddig is számos tunert megihletett, akik az alapmodelltől a csúcs GT R-ig bármit nagy lelkesedéssel vesznek kezelésbe.
Kevés olyan 1998-as évjáratú autó található a piacon, melynek ilyen komoly értéke van.
Sokak örömére ennek az izomautónak a külcsínjét nem rondították el erőfitogtató hatalmas légterelőkkel és szárnyakkal.
Ha nem bírja valaki kivárni, hogy a Mercedes-AMG bemutassa a GT R Black Series verzióját, akkor külsős tuning cégekhez fordulhat.
Libabőröztető V8-as hang és nyitott tető – ezek a csillagos márka legfrissebb újdonságának fő ütőkártyái.
Az AMG Speedway is mutatja, egyre fontosabb szerepet szánnak a Mercedesnél a sportautórészlegnek.
Mutatunk egy AMG járgányt, mely nem éppen határtalan teljesítményéről ismerszik meg.
Ennyi pénzből már valódi luxusingatlant is lehetne vásárolni, ezúttal azonban csak egy autó jön ki belőle. Mondjuk ennek speciel nem 4, hanem 6 kereke van. És nemcsak az AMG, hanem a Brabus is dolgozott rajta.
Ez a vadonatúj sportos luxuslimuzin azoknak készült, akik szerint 612 lóerő egyszerűen túl kevés.
Megérkezett a nemrégiben leleplezett G-osztály legerősebb AMG-kivitele, mely közel 600 lóerős lett.
A Mercedes-AMG részlege hamarosan bővíti a kínálatot a GT-modellből, ugyanis érkezik a klasszikus szedán változat.
Ezzel a Mercivel gyakorlatilag lehetetlen feltűnés nélkül megérkezni bárhova, köszönhetően a rikító színnek és a szuperhangos kipufogónak.
És ez még öt, tíz év múlva is kerül majd annyiba, mint egy új autó.
Ki mondta, hogy a hatalmas teljesítmény és a praktikum adott esetben ne járhatna kéz a kézben?