Báránybőrbe bújt farkas: 800 lóerős az új Mercedes-AMG C-osztály

Sokak örömére ennek az izomautónak a külcsínjét nem rondították el erőfitogtató hatalmas légterelőkkel és szárnyakkal.

  • hvg.hu hvg.hu
Báránybőrbe bújt farkas: 800 lóerős az új Mercedes-AMG C-osztály
Az aktuális Mercedes C-osztálynak nemrégiben varrták fel a ráncait, a faceliften átesett modellt mi is alaposan bemutattuk. A sorozat legerősebb AMG változata egyelőre még nem érhető el faceliftes változatban: a C63 S nem kevesebb mint 510 lóerőt szabadít rá a hátsó kerekekre, most pedig érkezett belőle egy még ennél is erősebb változat.
G-Power

A G-Power által kezelésbe vett Mercedes-AMG C63 S motorházteteje alatt szunnyadó 4 literes V8-as biturbó benzinmotor 510 helyett immár kereken 600 lóerős, a nyomaték pedig 700 Nm-ről 800 Nm-re emelkedett. Mindez elegendő ahhoz, hogy a 0-100-as sprint alig 3,8 másodperc alatt letudható legyen az ötszemélyes szedánnal, melynek végsebessége 300 km/h.

G-Power

Akinek esetleg a 600 lóerő is kevés, az választhatja a típus komolyabb turbó-, illetve kipufogórendszer tuningon átesett változatát, mely nem kevesebb mint 800 lóerős maximális teljesítménnyel bír. Az optikai tuning ezúttal igen szolid, hiszen az opcionális G-Power logón kívül csak a 20 colos Hurricane RR könnyűfémfelnik, illetve az új kipufogóvégek utalnak a nem gyári kivitelre.

G-Power

 

G-Power

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Szomoru Miklós: Mi sem vagyunk tökéletesek, ne akarjunk tökéletes kertet!

Szomoru Miklós: Mi sem vagyunk tökéletesek, ne akarjunk tökéletes kertet!

Fél évig 5-6 ember volt kíváncsi a kertészeti tanácsaira, ma már közel kétszázezres követő tábora van Szomoru Miklós „Egy kertész kertje Pilisszentkereszten” blogjának. A kertészmérnök szerint, aki brit mintára magánkert-látogatásokat is szervez, nem kell heti 8 óránál többet dolgozni azért, hogy bárkinek virágzó oázássá váljon a kertje. Erre a legjobb példa virágpompában úszó birodalma.