Méregdrága ritkság: 7 literes szívó V12 az új gazdára váró AMG-ben
Ez a youngtimer turbó nélkül is pokoli erővel gyilkolja a hátsó gumijait.
Ez a youngtimer turbó nélkül is pokoli erővel gyilkolja a hátsó gumijait.
A ráncfelvarrt CLA és CLA Shooting Brake AMG 35 verziója 48 V-os lágyhibrid technikát kapott.
Az F1 technikájú méregdrága Mercedes-AMG One garantáltan nem lesz gyakori látvány az utakon.
Ez a sportos hangvételű monstrum azoknak készült, akik az alig 600 lóerő feletti AMG GLS-t esetleg túl gyengének találják.
Az EQE SUV legolcsóbb alapmodelljét 37,1 millió forintos indulóáron jegyik.
A Mercedes–AMG sosem készített még ennyire erős homologizált ügyfél-versenyautót.
A Mercedes-AMG legújabb plugin hibrid modellje alig 3,3 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
Vasárnap estig ingyenesen látogatható az a fővárosi kiállítás, melyet a máshol eddig még nem nagyon látott legújabb futurisztikus AMG-n kívül számos különböző magyar tervezésű Mercedes fémjelez.
843 hibrid lóerő a valaha készült legnagyobb teljesítményű Mercedes-AMG-ben, melynek BMW kihívója elektromos rásegítés nélküli 625 teljesen őszinte lóerőt szabadít rá az aszfaltra. GT 63 S E Performance vs. M8 Competition Gran Coupé – a nagy összecsapás.
A kifutó C-Klasse legsportosabb csúcsmodelljének motorjában találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Bal kéz a csapott kormányon, jobb tenyér a kézi váltó rideg golyóbisán, mögöttünk ordít a kompresszoros V6, az erő pedig csak és kizárólag a hátsó Eagle F1-eseket gyötri. Kipróbáltuk a Lotus utolsó benzines modelljét, a vadonatúj Emirát, ami után már 600-2000 lovas elektromos szörnyetegek jönnek.
Íme a megoldás arra az esetre, ha valaki esetleg kevesli az AMG G63 585 lóerős teljesítményét.
Az EQE SUV legerősebb kivitele bőven kevesebb, mint 4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
Ilyen az, amikor az AMG valaha készült legerősebb biturbó V8-as motorja nagyon kevés a győzelemhez.
A komoly teljesítményű 4 hengeres motorral szerelt sportkocsi ára éppen csak 40 millió forint alatt maradt.
Hivatalosan is leleplezték a C-osztály szedánként és kombiként is elérhető szupersportos új csúcsmodelljét, melyben ott lapul a világ legerősebb 4 hengeres benzinmotorja.
Az erőhiányban abszolút nem szenvedő, de a 8 hengeres orgánumot elbukó újdonság hivatalos bejelentésére már nem kell sokat várnunk.
A két turbóval megfújt V8-as erőforrás eddig sem szenvedett erőhiányban, most azonban kicsit még potensebb lett.
A sógorék alpesi F1-es pályáján a táltosbenzin és a prémium minőségű áram éppúgy jelentős mértékben fogyott, mint az aszfaltra rágógumiként tapadó sportgumi. Nem voltunk válogatósak: szívó V10-es, turbós 5 hengeres és hangtalan villany-sportautókat egyaránt megkergettünk.
Érdekes stratégia kezd kirajzolódni az autógyártóknál, ahogyan közeledik Európában az elektromos autók teljes hatalomátvétele.