7 fokozatú kéziváltó a legújabb biturbó V12-es olasz sportkocsiban
A Pagani bemutatta az immár 11 éves múltra visszatekintő Huayra utódját, az Utopiát.
A Pagani bemutatta az immár 11 éves múltra visszatekintő Huayra utódját, az Utopiát.
Nem feltétlenül akar a legerősebb és leggyorsabb lenni, stílusból és luxusból viszont továbbra is messze a legtöbbet kínálja az immár az AMG által kifejlesztett vadonatúj SL. Meghajtottuk a Mercedes libabőröztető V8 hangú és igen iszákos új roadsterét.
A német prémiummárka erőhiányban abszolút nem szenvedő plugin hibrid modellje most egy kicsit még nagyobb teljesítményű lett.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg túl visszafogottnak találják a G-osztály gyári külsejét, illetve teljesítményét.
Kipróbáltuk, hogy mire képes a gyakorlatban az EQS-nél eggyel kisebb méretben támadó új luxus elektromos autó, az EQE sportos hangvételű AMG verziója. Erőből és lábtérből nincs hiány, de az E-osztály stílusa és egyedi karaktere mintha odaveszett volna.
Nem meglepő módon őrült tempót diktál a több évet késett high-tech német sportkocsi.
Létezik megoldás arra az esetre, ha az új C-osztály négy hengerét túl kevésnek találjuk.
Az újdonság nemcsak sportosabb külsőt kapott, hanem a motorját is megpiszkálták egy kicsit.
Az affalterbachi sportautórészleg idén 55 éves.
Az emelt futóműves terepjáróval akár 90 centiméter mély vízben is minden további nélkül haladhatunk.
3 liter helyett csak 2-t, V6 helyett pedig mindössze 4 hengert kapunk, de a teljesítmény nőtt.
Már nem kell sokat várnunk a plugin hibrid hajtásláncú sportos új csúcsmodell hivatalos leleplezésére.
Már javában a Nürburgringen tesztelik a V8 helyett már hibrid 4 hengeres hajtással szerelt sportszedánt.
Sokat kellett várni rá, most azonban végre teljes pompájában bemutatkozott a 0-ról 200-ra 7 másodperc alatt katapultáló über AMG.
A 11 ezres maximális fordulatszámú motorral szerelt különleges AMG simán legyorsulja még a Bugatti Chiront is.
Az újdonság bőven kevesebb mint 5 másodperc alatt lő ki 0-ról 100-ra.
Minden jel arra mutat, hogy egy korszak hamarosan véget fog érni az E-Klasse életében.
A 381 lóerős új alapmodell indulóára valamivel 40 millió forint felett alakul.
40 perc tömény petrolhead-mennyország ez a videó, melyben a McLaren F1, a Porsche 911 GT1 és a Mercedes CLK GTR játsza a főszerepet.
A homokdűnék szupergyors leküzdésére hivatott újdonság nem az, aminek elsőre látszik.