Porig ültetett 725 lóerős fenevad lett az új 4 ajtós Mercedes-AMG GT
Itt a megoldás azok számára, akik a gyári alapmodellt esetleg picit unalmasnak találják.
Itt a megoldás azok számára, akik a gyári alapmodellt esetleg picit unalmasnak találják.
Bivalyerős biturbó V12-es benzinmotor, zéró villany, látványosan hosszú karosszéria és barokkosan high-tech utastér. Testközelből ismerkedtünk meg a mindössze 5 példányban készülő Pagani Huayra Codalungával.
A G-Klassénak nemcsak a futóművét, hanem a teljesítményét is szinte az egekbe emelték.
A 6 hengeres őszinte BMW jobban mozog, mint az igen fejlett, de nagyon nehéz hibrid technikát felvonultató 4 hengeres Mercedes.
Az új kétajtós AMG GT motorját nem igazán érheti kritika, messze átlag feletti tömegét viszont nagyon is.
A korábbi híradásokkal ellentétben a C-osztályba és az E-osztályba sem tér vissza a 8 hengeres erőforrás.
A biturbó V8-as motorral szerelt AMG 63 alig több, mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.
A Mercedes-AMG SL63 Manufaktur Big Sur designját az Egyesült Államok nyugati partjának hangulatos naplementéi ihlették.
Megérkezett az Aston Martin DB12 nyitható tetejű kivitele, a vadonatúj Volante.
A C-osztály legsportosabb változata hiába igen erős és nagyon gyors, több sebből is vérzik.
Fény derült a V6 helyett immár csak 4 hengeres motorral szerelt új AMG SUV árára.
N. Csaba még akkor sem volt hajlandó kiszállni az összetört autóból, amikor már fegyveres rendőrök rohantak felé. A rendőrök szedték ki a volán mögül.
Immár hazánkban is elérhető az összes kivitelében hibrid hajtásláncú modernizált GLS.
A fővárosi Formula–1 partin a hétszeres világbajnok mellett a 800 lóerőnél is erősebb Mercedes-AMG S 63 E Performance is tiszteletét tette.
A V6-os egységet lágyhibrid 4 hengeres hajtáslánc váltotta az AMG GLC 43-ban.
A plugin hibrid német sport SUV csúcsnyomatéka meghaladja az 1000 Nm-t.
Másodfokon is a fogva tartás mellett döntött a bíróság.
Az erőhiányban abszolút nem szenvedő motorból sikerült felszabadítani 122 eddig szunnyadó lóerőt.
Az újdonság még a Brabus verziójánál is jelentősen erősebb és gyorsabb.
A plugin hibrid hajtásláncú sportos luxusautó indulóára 90 millió forint felett alakul.