Többet dolgoznak kevesebb fizetésért, mégis kisebb bónuszt kaptak a Mercedes magyar munkavállalói
A bónusz mértéke az itteni jóval alacsonyabb bérszínvonalhoz igazodik.
A bónusz mértéke az itteni jóval alacsonyabb bérszínvonalhoz igazodik.
A gyártó ezzel be is fejezi együttműködését a Renault-val.
A két cég nyeresége nagyban függ az amerikai piactól.
A személyi költségek és a hozzáadott értékek is ott a legmagasabbak, ahol a külföldi tulajdonú cégek működnek.
Ötmilliárd eurót akarnak spórolni, várhatóan elbocsátások lesznek a cégnél.
Ola Källenius, a Mercedes-Benz vezérigazgatója úgy látja, hogy a védővámok az európai autóipart is veszélyeztetik.
A kiadáscsökkentések és átszervezések hatalmas elbocsátási hullámot indítottak az európai autóiparban, amelyet egyszerre több probléma sújt: 2035-re teljesen át kellene állnia az elektromos autók gyártására, miközben visszaesett a kereslet e járművek iránt. A kínai gyártók egyre nagyobb konkurenciát jelentenek Európában, de még ennél is nagyobb baj, hogy a régi nagy autómárkák rohamosan szorulnak ki a kínai piacról.
Elindítja a Mercedes saját Apple Watch alkalmazását, ami azt jelenti, hogy a sofőrök immár a csuklójukról irányíthatnak számos, az autójukkal összefüggő funkciót.
A tervek arról szólnak, hogy két év múlva már utcai autókban is megjelenjen a technológia.
Az összetört autó gazdája ingyenes csereautót is mindössze három munkanapra kapott.
Itt tesztelik elsőként azokat az emberszerű robotokat, amelyekre később rábízhatják a leginkább monoton rutinmunkákat a gyártósoron.
Az 54 éves múltra visszatekintő Mercedes luxuslimuzin a kor legmodernebb hi-fi-jét vonultatja fel.
Mindkét vezető Németországból érkezik.
A DTM emlékeket felidéző sportszedán 21. századi változata szupermodern technikát vonultat fel a retró hangulatú lemezek alatt.
Valószínűleg nagyon kellett rohannia az ajándékokért.
Kékeszöld fénnyel jeleznek majd.
A hármas szintű önvezetésnél a sofőr már akár videót is nézhet menet közben, illetve játékokat is játszhat a központi érintőkijelzőn.
A német autógyártó több mint 1 milliárd euróból fejleszt.
A DTM emlékeket felidéző sportautó 21. századi változata több mint 300 millió forintba fog kerülni.