235 millió forint a legújabb Brabus monstrum
A pickup alapját a gyárilag 585 lóerős Mercedes-AMG G63 adja, ami természetesen nem maradt erősítőkúra nélkül.
A pickup alapját a gyárilag 585 lóerős Mercedes-AMG G63 adja, ami természetesen nem maradt erősítőkúra nélkül.
Az új C63 600 lóerő körüli motorja a korábbinál néggyel kevesebb hengerrel rendelkezik.
A bőven 700 lóerő feletti újdonságból alig több mint ötven darabot fognak gyártani.
A fémről vászontetőre váltott roadster közel 600 lóerős csúcsváltozatának alaposan megkérik az árát.
Egy friss felmérés szerint önvezetés fronton az Apple-ben jobban bíznak az autósok, mint a Hondában vagy az Audiban.
Az EQS kistestvéréért alaphangon közel 29 millió forintot kell fizetni.
A hegyomlásnyi méretű iX a jelek szerint hatékonyabban működik, mint a szuper-áramvonalas EQS.
A német gyártó felvarrta a Mercedes-AMG GT 63 és a GT 63 S ráncait.
Megkezdődött a lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású EQE forgalmazása.
Az újdonságban utazóknak akkor sem eshet bántódása, ha 7,62 milliméteres lövedékekkel sorozzák meg a kocsit.
A német gyártó leleplezte a száguldó cirkuszban szolgálatot teljesítő új safety carját és orvosi autóját.
A német tuningcég felfúrta a V8-as blokkot, és jelentősen megnövelte a teljesítményt.
A downsizing jegyében az új SL hamarosan elveszítheti hengereinek felét.
A Mercedes 190 E 2.5-16 Evolution II ára mostanság rakétaként tart az ég felé.
A Mercedes-AMG GT 1111 lóerős korábbi változata után most egy visszafogottabb tuningkivitel érkezett.
A C-osztály sportos új csúcsmodellje szedán és kombi változatban is támad.
Designikon villanyautóval adják meg a módját a legújabb fővárosi luxusautó bemutatóterem megnyitójának.
Egészen mostanáig nem volt biztos, hogy a hétszeres világbajnok folytatja a versenyzést.
A fejlesztők találtak még 215 eddig szunnyadó lóerőt a biturbó V8-as motorban.
A legendás F1 világbajnok több 10 ezer kilométeren át hajtotta egykoron ezt a roadstert.