szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A német gyártó felvarrta a Mercedes-AMG GT 63 és a GT 63 S ráncait.

A Mercedes a 2017-es Genfi Autószalonon leplezte le a Mercedes-AMG GT kupé négyajtós változatát, amelynek csúcskivitelét, a 639 lóerős GT 63 S-t a közelmúltban mi is teszteltük. A típus 2020-ban és tavaly is kapott egy-egy kisebb ráncfelvarrást és most megérkezett a legfrissebb facelift, mely ezúttal a V8-as csúcsmodellekre fókuszál.

Mercedes-AMG

A külső csak minimálisan változott, a GT 63 és a GT 63 S mostantól lényegében ugyanúgy néz ki, mint a nemrégiben debütált plugin hibrid csúcsverzió, a 843 lóerős GT S E Performance.

Mercedes-AMG

Érkezett továbbá két új fényezés, a V6-os modellekről már ismerős Spectral Blue Metallic és Spectral Blue Magno, valamint az új színeket és felszereltségi opciókat felvonultató utastér mellett sem mehetünk el szó nélkül.

Mercedes-AMG
Mercedes-AMG

Az alapáron AMG Ride Control+ adaptív futóműves újdonságok közül a 158 163 eurós (58,7 millió forint) alapárú GT 63 mozgatásáról egy 585 lóerős és 800 Nm nyomatékú biturbó V8-as benzinmotor gondoskodik, mely 3,4 másodperces 0-100-as szintidőt, illetve 310 km/h végsebességet biztosít a 2105 kilogrammos sportmodell számára.

Mercedes-AMG

A 2135 kilogrammos és 175 180 eurós (65 millió forint) indulóárú GT 63 S-ben ugyanez a motor 639 lóerős, illetve 900 Nm-es produkcióra képes. Az állóhelyzetből 100-as tempóra 3,2 másodperc alatt katapultáló kocsi végsebessége 315 km/h.

Mercedes-AMG

A kilencfokozatú automata váltós új Mercedes-AMG-k áprilisban gördülnek be az európai kereskedésekbe.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!