A kecskeméti Mercedes-gyár dolgozói a téli leállás alatt is megkapják az alapfizetésüket
A gyárban eredetileg december 15-étől állt volna le a termelés, ezt hozták előbbre pár nappal.
A gyárban eredetileg december 15-étől állt volna le a termelés, ezt hozták előbbre pár nappal.
Előrehozták az idei karácsonyi üzemszünetet "a változó alkatrészellátási helyzet" miatt.
A Mercedes-Benz megkapta a hatósági engedélyt a 3-as szintű önvezetőrendszere használatára Németországban.
A régivágású terepjáró faceliftes változata leghamarabb 2022 végén mutatkozhat be.
A Mercedes-Benz a nagyméretű Sprinter, a közepes Vito után a kisebb méretű kishaszonjárművét is megújította. Megérkezett a Citan, ami egyben az utolsó, még belső égésű motorral fejlesztett Mercedes-Benz kishaszonjármű.
Az All-Terrain kivitel mintegy 1,3 millió forinttal kerül többe a normál kombi változatnál.
Ilyen egyedi formájú és furcsa technikájú orosz autó garantáltan ritkán jön szembe az utakon.
Városban általában mindegyik elektromos autó jól teljesít, de mi a helyzet az autópályán?
Az 5,16 méter hosszú oldtimerben a lehető legnagyobb kényelemben utazhatunk vissza egészen a 90-es évek elejére.
A nagy felnik általában minden autón jól mutatnak, de a jelek szerint e tekintetben sem szabad túlzásokba esni.
Az Ionity rendszerében elérhető töltőpontok száma a közeljövőben több mint a négyszeresére fog nőni.
Az EQXX hivatalos leleplezésére 2022 elején kerül majd sor.
Hatalmas méret, rekordalacsony légellenállás, gigantikus akkumulátor, letaglózó gyorsulás és földöntúli luxus. Ezt tudja az S-osztály méretkategóriájában támadó EQS villanyautó, melynek alaposan megkéri az árát a Mercedes.
A különleges kéttónusú fényezés árából kis híján akár egy új Suzuki Vitara is kijön.
Megkezdődött a tisztán elektromos hajtásláncú EQB magyarországi forgalmazása.
Immár összkerék-hajtású változatban is kapható a plugin-hibrid kivitelű S580 e.
A nyitható tetejű német sportkocsi új tulajdonosa képzeletben a 90-es évekbe repülhet vissza.
Immár hazánkban is rendelhető az EQS gyengébb és szerényebb hatótávú legolcsóbb változata.
Ebből a típusból alig több mint 250 példány készült az 50-es évek második felében.
A szupersportos luxusterepjáró bőven 5 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.