Újabb városi futam jöhet a Forma–1-be
A tervek szerint Londonban lehetne a második brit versenypálya Silverstone után.
A tervek szerint Londonban lehetne a második brit versenypálya Silverstone után.
A 70-es években nem nagyon létezett ennél fejlettebb, ennél nagyobb luxust kínáló szedán a piacon.
Ilyen az, amikor kivételesen nem a hatalmas könnyűfém felni és a látványos fényezés határoz meg egy sportkocsit.
Immár hazánkban is rendelhető a C-Klasse plugin hibrid változata.
A Suzuki arról számolt be, hogy idén kevesebb autót fognak gyártani Esztergomban.
Ez a patinás luxusautó nem más, mint egy négy keréken gördülő időkapszula.
A 2+2 üléses új roadster legerősebb változata 585 lóerős teljesítményt szabadít rá az aszfaltra.
A korát megelőző biztonsági fejlesztésekkel telepakolt Mercedes-Benz ESF 05 behúzta az ötödik ikszet.
Ez a teljeskörűen restaurált egykori szupersportkocsi egyenesen a 60-as évek elejére repítheti vissza új gazdáját.
A stuttgarti gyártó mostantól modernizált dízel hajtáslánccal kínálja a középkategóriás SUV-ot.
Ami az E30-as 3-as Münchenben, az a 190 E 2.5-16 Evolution II Stuttgartban.
Érkezőben a megoldás azok számára, akik a jelenlegi S580-at gyengének tartják.
Ezzel a szalonállapotú stuttgarti luxusautóval képzeletben egyenesen az ezredfordulóra utazhatunk vissza.
A Lorinser a jelek szerint az orosz technikától sem idegenkedik.
Az 5,21 méter hosszú német elektromos autó megkapta a hivatalos EPA minősítését.
Az új C-osztály nemcsak design, hanem technika tekintetében is a friss S-osztályra hajaz. Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban a német prémiummodell ötödik generációja.
Az idei szezonban eddig a magyar futamon dolgoztak a leggyorsabban a kerékzsonglőrök.
A tuningmesterek egy kicsit sportosabb megjelenésűvé és dinamikusabb viselkedésűvé tették a dobozos modellt.
A régi/új terepjáró mozgatásáról egy 3 literes soros 6 hengeres turbódízel motor gondoskodik.
Az 5,24 méter hosszú fullextrás SUV-ból mindössze 100 példány fog készülni.