Jubileumi "mindent bele" Maybach S-osztály érkezett, természetesen V12-es motorral
A német gyártó ezzel a különleges modellel ünnepli a Maybach autógyártás 100. évfordulóját.
A német gyártó ezzel a különleges modellel ünnepli a Maybach autógyártás 100. évfordulóját.
A márka egyik leginkább klasszikus sportmodellje hamarosan bemutatkozik és az egyik tesztpéldánynak úgy tűnik felénk is volt dolga.
A McLaren fiatal brit pilótája folyamatosan felülbírálta csapatát, így Hamilton ölébe hullott a futamgyőzelem.
Több mint 8 milliárdos alapot akar létrehozni a Mercedes az európai akkumulátorgyártáshoz.
Szupersportkocsikat megszégyenítő teljesítményt kapott a stuttgarti gyártó méretes szedánja.
A stuttgarti gyártó a kishaszonjármű flottáját is teljes egészében az elektromos hajtások felé fordítja.
A Brabus újdonsága a Mercedes-AMG GLE 63 divatterepjáróra épül.
A villanyosítást viszont nem tudja elkerülni a Stellantis sportos hangvételű olasz márkája.
Az ország nyugati részét átszelt mezőny legértékesebb és egyik legpatinásabb autója egy 1957-es évjáratú 300 SL volt.
Ez az egyetlen példányban létező autó büszkén viseli magán a Mercedes emblémát, azonban a fejlesztéséhez nem sok köze volt a stuttgarti gyártónak.
Mercedes designnal és kínai technikával támad a kívül kicsi, belül nagy újdonság.
Megmutatjuk az 1000 lóerős Mercedes-AMG One részletmegoldásait.
Az ígéretek arról szólnak, hogy a benzinmotor hiánya ellenére ez is egy igazi, hamisítatlan AMG modell maradt.
A cég által Vision AVTR-nak nevezett jármű már a megjelenésében sem hétköznapi, de az igazi meglepetés akkor éri az embert, ha beleül.
A Mercedes azt a pilótát szerződtette a hétszeres F1-es világbajnok mellé, akire számítani lehetett.
Megérkezett az EQS eggyel kisebb méretű testvérmodellje, a vadonatúj EQE.
Még szoknunk kell, hogy a kocsi hátulján egy méretes elektromos csatlakozóaljzat található a GT 63 S típusjelzés alatt.
A Mercedes Münchenben mutatta be a G-Klasse tisztán elektromos változatát, melyben gyorsan üléspróbát vettünk.
A Brabus által feltuningolt egyedi G-osztályból alig több mint egy tucat példány készült.
A CLK GTR korának legdrágább legdrágább sportkocsija volt, és azóta csak felfele ment az ára.