#Médiablog

A Google Buzz idegesítő zümmögés lett
 

A Google Buzz idegesítő zümmögés lett

Háború van az online kommunikáció piacán. Az győz, aki a villámháború technikáját alkalmazza. Azonban egyre inkább úgy tűnik, hogy a Google a Buzz nevű új szolgáltatásával az állóháború hátrányait élvezheti a jövőben - írja a Médiablog szerzője a legutóbbi bejegyzésében.

hvg.hu hvg.hu












Közös lovon ülő magazinkiadók
 

Közös lovon ülő magazinkiadók

A Médiablog mai bejegyzése szerint a Condé Nast, a Hearst, a Meredith, a News Corp és a Time Inc. médiacsoportok közös vállalkozást alapítanak. Az ötök együttesen 144 millió olvasót érnek el.

hvg.hu hvg.hu

Közösségimédia-szakértő az, aki annak látszik
 

Közösségimédia-szakértő az, aki annak látszik

A Médiablog szerint a közösségi média egyre elterjedtebb a mai korszerű vállalatoknál. A szervezeteknek folyamatosan párbeszédet kell folytatnia ügyfeleivel, és ehhez a legbiztosabb út a közösségi médián át vezet - vélekedik Pollner, a poszt szerzője.

hvg.hu hvg.hu




Mi lesz veled, Business Week?
 

Mi lesz veled, Business Week?

December 1-től a Bloombergé a Business Week. Nyáron még csak találgatásokat olvashattunk a BW lehetséges eladásáról, október 13-án bejelentették, hogy a Bloomberg a vevő, holnaptól pedig már az új tulajdonos által kinevezett főszerkesztő, Josh Tyrangiel irányítja a munkát - olvasható a Médiablogon.

hvg.hu hvg.hu


Ki törődik a
 

Ki törődik a "jó" olvasókkal?

Szép dolog, ha egy online újság vagy egy blog sok látogatóval büszkélkedhet, de elég kiábrándító, amikor a forgalmi statisztikák elemzéséből kiderül, hogy többségük csak "átutazó" - egy linket, ajánlást követve beesik, majd 5-10 másodperc múlva továbbkattint - olvasható a Médiablog legfrissebb bejegyzésében.

hvg.hu hvg.hu