szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Médiablog szerint a közösségi média egyre elterjedtebb a mai korszerű vállalatoknál. A szervezeteknek folyamatosan párbeszédet kell folytatnia ügyfeleivel, és ehhez a legbiztosabb út a közösségi médián át vezet - vélekedik Pollner, a poszt szerzője.

A BusinessWeektől távozó Steve Baker búcsúcikkében arról ír, hogy az Egyesült Államokban vészesen emelkedik az egy főre eső közösségimédia-szakértők száma - olvasható a Médiablogon. A "szakértelem" mértéke sokak számára a követők száma. Egy középkategóriás szakértő több tízezer követővel dicsekedhet, de a legnagyobbak már a százezres szám fölött járnak - írja a szerző. A valódi követők gyűjtése persze sok munkával, macerával jár, ráadásul nem megy máról holnapra. A Médiablog szerint a marketingguruk, az emelemesek, keress-internetezéssel-pénzt-vállalkozók sokan vannak, piacuk egyre telítettebb. Most a közösségi média az ígéret (új) földje - olvasható. Ha kíváncsi a cikk teljes tartalmára, kattintson!

Hiába volt olcsóbb ajánlat, csak Mészáros Lőrinc nyerte a milliárdos állami megbízást

Hiába volt olcsóbb ajánlat, csak Mészáros Lőrinc nyerte a milliárdos állami megbízást

3 hónap alatt mindössze 2 darab villanyautót adott el a komoly bajban lévő gyártó

3 hónap alatt mindössze 2 darab villanyautót adott el a komoly bajban lévő gyártó

Váratlan mértékben befolyásolja a videós értekezleteket, hogy kinek milyen a mikrofonja

Váratlan mértékben befolyásolja a videós értekezleteket, hogy kinek milyen a mikrofonja

Euronews: Simion kampánystábja kapcsolatban áll a magyar kormánnyal

Euronews: Simion kampánystábja kapcsolatban áll a magyar kormánnyal