szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Médiablog szerint a közösségi média egyre elterjedtebb a mai korszerű vállalatoknál. A szervezeteknek folyamatosan párbeszédet kell folytatnia ügyfeleivel, és ehhez a legbiztosabb út a közösségi médián át vezet - vélekedik Pollner, a poszt szerzője.

A BusinessWeektől távozó Steve Baker búcsúcikkében arról ír, hogy az Egyesült Államokban vészesen emelkedik az egy főre eső közösségimédia-szakértők száma - olvasható a Médiablogon. A "szakértelem" mértéke sokak számára a követők száma. Egy középkategóriás szakértő több tízezer követővel dicsekedhet, de a legnagyobbak már a százezres szám fölött járnak - írja a szerző. A valódi követők gyűjtése persze sok munkával, macerával jár, ráadásul nem megy máról holnapra. A Médiablog szerint a marketingguruk, az emelemesek, keress-internetezéssel-pénzt-vállalkozók sokan vannak, piacuk egyre telítettebb. Most a közösségi média az ígéret (új) földje - olvasható. Ha kíváncsi a cikk teljes tartalmára, kattintson!

Nem kis céget vett Spéder Zoltán, akit 2016-ban ejtett Orbán

Nem kis céget vett Spéder Zoltán, akit 2016-ban ejtett Orbán

Kormányinfó: Gulyás Gergely szerint is új stratégiára van szüksége a Fidesznek

Kormányinfó: Gulyás Gergely szerint is új stratégiára van szüksége a Fidesznek

Az MNB botrányról kérdezték Kocsis Mátét, válaszul az újságíró apját kezdte emlegetni

Az MNB botrányról kérdezték Kocsis Mátét, válaszul az újságíró apját kezdte emlegetni

Holtan találták az Indiában eltűnt magyar turistát

Holtan találták az Indiában eltűnt magyar turistát