szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Médiablog szerint sokan úgy gondolják, hogy bűn parlagon hagyni a nagy látogatottságú blogokat, mikroblogokat.

A blogoldalak bannerekkel és AdSense hirdetésekkel való kitapétázása ugyan kézenfekvő megoldásnak tűnhet, a gyakorlat azonban azt mutatja, hogy nem igazán működik. Még egy napi 10 ezer látogatóval büszkélkedő blog felülete is nehezen értékesíthető és ha mégis, kevéske pénz folyik be belőle - írja a szerző. Mostanában hasonló dilemmával küzdenek egyes twitterelők, köztük az online híroldalak is - olvasható a bejegyzésben. Ma egy magára valamit adó online újságnak szinte "kötelező"  a Twitteren is jelen lennie. A jobbak nem csak friss híreiket töltik fel - többnyire automatikusan - a Twitterre, hanem figyelik, miről "csiripelnek" mások, továbbadják az érdekes híreket, reagálnak mások beírásaira. Vagyis használják a Twittert - írja a szerző. Ehhez persze ember kell (közösségimédia-szerkesztő, vagy valami hasonló), aki pénzbe kerül. Kérdés persze, hogy a kiadványt a Twitteren követő közönség lojálisabb lesz-e a márka iránt, követik-e elegen a linkeket és fogyasztanak-e ott elegendő reklámot?

Ha kíváncsi a cikk folytatására, kattintson!

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Tech

Amikor a magzat twitterezik

A MedIQ blog szerzője egy éve számolt be a legfiatalabb Twitter-felhasználóról, Kickbee-ről, aki nagy médiafigyelmet kapott azóta, és a termék is sokat fejlődött.