Lehet-e tőkét kovácsolni a twitterezésből?

A Médiablog szerint sokan úgy gondolják, hogy bűn parlagon hagyni a nagy látogatottságú blogokat, mikroblogokat.

  • hvg.hu hvg.hu
Lehet-e tőkét kovácsolni a twitterezésből?

A blogoldalak bannerekkel és AdSense hirdetésekkel való kitapétázása ugyan kézenfekvő megoldásnak tűnhet, a gyakorlat azonban azt mutatja, hogy nem igazán működik. Még egy napi 10 ezer látogatóval büszkélkedő blog felülete is nehezen értékesíthető és ha mégis, kevéske pénz folyik be belőle - írja a szerző. Mostanában hasonló dilemmával küzdenek egyes twitterelők, köztük az online híroldalak is - olvasható a bejegyzésben. Ma egy magára valamit adó online újságnak szinte "kötelező"  a Twitteren is jelen lennie. A jobbak nem csak friss híreiket töltik fel - többnyire automatikusan - a Twitterre, hanem figyelik, miről "csiripelnek" mások, továbbadják az érdekes híreket, reagálnak mások beírásaira. Vagyis használják a Twittert - írja a szerző. Ehhez persze ember kell (közösségimédia-szerkesztő, vagy valami hasonló), aki pénzbe kerül. Kérdés persze, hogy a kiadványt a Twitteren követő közönség lojálisabb lesz-e a márka iránt, követik-e elegen a linkeket és fogyasztanak-e ott elegendő reklámot?

Ha kíváncsi a cikk folytatására, kattintson!

Egy Orbán-kormány nem érne meg négy évet sem Franciaországban

Egy Orbán-kormány nem érne meg négy évet sem Franciaországban

Jehan Paumero húszas évei elején, bordeaux-i bölcsészként jött Magyarországra 2003-ban, miután elfogadta egy pécsi gimnázium állásajánlatát. Előtte csak a Sziget miatt járt itt, de megígérte magának, hogy még visszatér – egy helyett végül több mint húsz évet maradt. Hogyan látja egy köztünk élő francia a magyarokat? Miért érzi itt szabadabbnak magát, mint otthon, és mi az, ami miatt közelebb érzi magához a magyar társadalmat? Mit gondolnak a franciák Magyarországról, és mit válaszol, ha nekiszegezik a kérdést, hogy milyen diktatúrában élni?