szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Médiablog mai bejegyzése szerint a Condé Nast, a Hearst, a Meredith, a News Corp és a Time Inc. médiacsoportok közös vállalkozást alapítanak. Az ötök együttesen 144 millió olvasót érnek el.

A cél olyan nyílt platformok létrehozása, amire új, e-olvasó, digitális hirdetési rendszer, digitális lapárusítás és előfizetés építhető fel - olvasható a Médiablogon. A vezetők kiválasztása és a székház kibérlése (Manhattan) már folyamatban van. A blogger azonban szkeptikus, az elmúlt évek tapasztalatai szerint az ilyen kutya-macska együttműködésekben a jogi-üzleti huzavona felemészti a rendelkezésre álló pénzt és energiát, magára a fejlesztésre pedig alig marad valami. A másik szerinte gond az, hogy egyáltalán nem biztos, hogy a számtalan kompromisszum útján megszülető termék kell is majd a népnek. Ráadásul a közös projektben résztvevő cégek egy része (vagy mindegyik) közben azért sütögeti a saját pecsenyéjét is - vélekedik a Médiablog szerzője. Ha kíváncsi a cikk teljes tartalmára, kattintson!
Így ismerje fel a burnout szindrómát!

Így ismerje fel a burnout szindrómát!

Lövöldözés volt a Fehér Háznál

Lövöldözés volt a Fehér Háznál

A momentumos Gelencsér Ferenc molinót rakott a Karmelita kordonjára, egy tucat rendőrt hívtak rá

A momentumos Gelencsér Ferenc molinót rakott a Karmelita kordonjára, egy tucat rendőrt hívtak rá

Három férfi bement egy torontói bárba és elkezdett lövöldözni, ám csodával határos módon mindenki túlélte

Három férfi bement egy torontói bárba és elkezdett lövöldözni, ám csodával határos módon mindenki túlélte