#NMHH




Sorra mondják le a magyarok a tévét, havonta 7-10 ezer háztartás kapcsoltatja ki
 

Sorra mondják le a magyarok a tévét, havonta 7-10 ezer háztartás kapcsoltatja ki

Magyarországon az elmúlt két-három évben terjedt el az előfizetés mellett igénybe vehető lekérhető – streaming – videótartalmak használata. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) évente végzett reprezentatív felmérése szerint legutóbb már a háztartások közel fele – 44 százaléka – nézett filmeket vagy sorozatokat ezeken a csatornákon. Sőt, az elmúlt két évben megindult a televízió-előfizetések lemorzsolódása is.

hvg.hu hvg.hu










NMHH: Folyamatos pénzügyi nyomás nehezedik a magyar gyerekekre
 

NMHH: Folyamatos pénzügyi nyomás nehezedik a magyar gyerekekre

Nem csupán a szoftverek vásárlásakor, de azokon belül is számos olyan bevételszerzési formával találkoznak a játékosok, amely a nagyobb pénzügyi tudatosság kialakításának szükségességét jelzi számunkra. A gyerekek esetében ezen a szülőknek is érdemes elgondolkozniuk – hívja fel a figyelmet a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH).

hvg.hu hvg.hu



Az NMHH szembeszökő különbséget talált a Vodafone és a Yettel új díjcsomagjai között
 

Az NMHH szembeszökő különbséget talált a Vodafone és a Yettel új díjcsomagjai között

A három legnagyobb mobilszolgáltató nyilvánosan elérhető lakossági számlás (post-paid) díjcsomagkínálatában jelentős változások történtek 2023 első negyedévében. Egyrészt két szolgáltató (Vodafone és Yettel) ezen időszakban új díjcsomagokat vezetett be a piacra. Másrészt a két cég mellett a Magyar Telekom is végrehajtott díjkorrekciós áremelést. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) összefoglalta, mi történt az idei első negyedévben.

hvg.hu hvg.hu