#Renault



Román marad a Dacia, egyelőre
 

Román marad a Dacia, egyelőre

Az infrastruktúra fejlesztése mellett a bérköltségektől is függ, hogy marad-e Romániában a francia Renault gépkocsigyár, amely a Dacia gépkocsit gyártja itt - derült ki hétfőn Nicolas Maure, a Renault Románia vezérigazgatójának nyilatkozatából.

MTI MTI




Dacia a Forma–1-ben? Öööö... miért is ne?
 

Dacia a Forma–1-ben? Öööö... miért is ne?

Az elmúlt hetekben egymást érik a találgatások arról, hogy melyik 3 csapat adhatta le a nevezési szándékát a Forma–1-be. A szakújságok már-már biztosra veszik, hogy az egyikük a Nascar szériából ismert, amerikai Haas Racing lehet, melynek tulajdonosa, Gene Haas már a Nemzetközi Automobil Szövetséggel (FIA) is kapcsolatban áll, míg a másikuk a szerb üzletember, Zoran Stefanovic Stefan GP nevű formációja lehet, mely 2011-ben egyszer már eljutott a kapuig.

hvg.hu hvg.hu




Startupok költöznek a Renault-házba
 

Startupok költöznek a Renault-házba

A Renault sikeresen értékesítette a már évek óta kihasználatlanul üzemelő Róbert Károly körúti irodaházát. „Az Aranypart Ingatlanbefektetési Alap, mint új tulajdonos már megkezdte az épület egyedi külső és belső átalakításának engedélyeztetését. A cég befektetői hátterét egy svájci-magyar tulajdonosi kör alkotja” – mondta Bogár Roland, a tranzakció során az eladót képviselő Colliers International budapesti irodájának befektetési tanácsadója.

hvg.hu hvg.hu

Volt Renault-fejes áll a Peugeot-Citroën élére
 

Volt Renault-fejes áll a Peugeot-Citroën élére

Carlos Tavares, a Renault korábbi alelnöke veszi át 2014-ben a konkurens autógyár, a PSA Peugeot Citroen vezetését - jelentette be közleményben hétfő esti ülését követően a gazdasági nehézségekkel küzdő legjelentősebb francia autókonszern felügyelőbizottsága.

MTI MTI

Elképesztő hanggal tesztelt egy Formula E Car (videó!)
 

Elképesztő hanggal tesztelt egy Formula E Car (videó!)

Lehet még egy ideig fintorogni, hogy az autóverseny az a dobhártyaszaggatásról (is) szól, és az elektromos autók sosem fognak úgy zenélni, mint a V12-es, V10-es vagy V8-as motorok, de rövidesen ez már nem lesz elég. A jövőre debütáló Renault Formula E motornak – versenyautónak például egészen futurisztikus hangja van máris.

hvg.hu hvg.hu