Idén életre kel az autópiac a Renault vezére szerint
A Renault vezére szerint az idén talpraáll az európai autópiac.
A Renault vezére szerint az idén talpraáll az európai autópiac.
Mert nincs is belőle. Ez az új Twingo legalább kilépett az autógyárak mai komfortzónájából.
Alig több, mint 80 ezer új autót adtak el Franciaországban, és ez már a második egymást követő hónap, hogy csökkent az új autók eladási száma.
Akármennyire is kívánatos az R.S. 01 kizárólag pályaversenyzésre készül, utcai változat sajnos nem lesz belőle.
A francia gyártó idén bemutatkozó kisautójának harmadik generációjában is lenne egy sportváltozat.
Egy ideje már rebesgetik, hogy a nagy megújulás alatt álló orosz személyautó-gyártás kitermeli végre azt az új modellpalettát, amit nem csak odahaza lehet a vevőkre sózni, hanem megél a nemzetközi piacon is. A Renault féle Lada-szál próbálkozik jobban, de azért a VAZ Volgájával is történik valami....
A franciák vadiúj farmotoros, hátsókerék-meghajtású miniautója remekül mutat a francia, brit, holland, olasz és német nagyvárosokban.
A francia autógyártó Renault-t csak az alsóbb kategóriás, Romániában gyártott Dacia húzza ki a bajból, mert a saját eladásai egyre rosszabb képet mutatnak a feltörekvő országok piacán.
Miután összebalhéztak és az üzlet befuccsolt, a Renault bejelentette, hogy kivásárolja azt az 50 százalékos tulajdonrészt, amelyet a Caterham Group birtokolt abban a vegyesvállalatban, amelyet 2012 végén hívtak életre az Alpine sportkocsik tervezésére és gyártására. Mostantól mindkét gyártó a maga útját járja.
A családi vagy céges kompakt kombiként elsőre is jó választásnak tűnik, egy hét próba után pedig egyértelműen az.
Milyen óriási volna, ha a téli-nyári gumicsere csak öt másodpercig tartana.
Elindítottak egy projektet a franciák „8 perc alá” jelszóval.
Brit sajtóértesülések szerint lőttek a Caterham és a Renault együttműködésének: egyelőre csak közúti autós fronton, de ez a közeljövőben kihathat akár a két fél Forma-1-es kooperációjára is.
A hétszemélyes francia egyterű hivatalos bemutatója az októberi Párizsi Autószalonon várható.
Az infrastruktúra fejlesztése mellett a bérköltségektől is függ, hogy marad-e Romániában a francia Renault gépkocsigyár, amely a Dacia gépkocsit gyártja itt - derült ki hétfőn Nicolas Maure, a Renault Románia vezérigazgatójának nyilatkozatából.