#Renault

Széteső Forma-1 – aggódjunk vagy sem?
 

Széteső Forma-1 – aggódjunk vagy sem?

A Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) költségcsökkentő programja miatt története egyik legnagyobb válságába jutott a Forma-1. A rajongóknak mégsem kell a sorozat felbomlásától tartaniuk, ez ugyanis nem az első hasonló krízis a száguldó cirkusz életében.

hvg.hu hvg.hu

Forma-1: lázadnak a csapatok, kezd eldurvulni a helyzet
 

Forma-1: lázadnak a csapatok, kezd eldurvulni a helyzet

Nagyon úgy fest, a pénzügyi válság sem lesz elegendő ahhoz, hogy a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) átverje a Forma-1-es csapatokon évek óta fontolgatott költségcsökkentő programját. Az elmúlt napokban két istálló is jelezte: ha érvényben maradnak a 2010-re tervezett szabálymódosítások, búcsúznak a száguldó cirkusztól.

hvg.hu hvg.hu

Forma-1: a Renault is kilépéssel fenyegetőzik
 

Forma-1: a Renault is kilépéssel fenyegetőzik

Flavio Briatore, a Renault Forma-1-es csapatfőnöke kijelentette: amennyiben a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) bevezeti a 2010-re tervezett szabálymódosításokat, akkor - a Ferrarihoz hasonlóan - a francia istálló sem áll rajthoz jövőre.

MTI MTI




Reneszánszukat élik az egyterű autók
 

Reneszánszukat élik az egyterű autók

A genfi autószalonon számos kényelmes és praktikus egyterűt mutattak be. A korábbi terepjáró utánzatokat felváltotta a környezetbarát divat. Mivel azonban a hibrid- és elektromos autók még messze vannak a szériagyártástól, így egyelőre a különböző vásárokon csak az ökotanulmányokat lehetett megismerni.

hvg.hu hvg.hu

Rövidített munkaidő teljes bérért a Renault-nál
 

Rövidített munkaidő teljes bérért a Renault-nál

A Renault a közeljövőben valamennyi dolgozója számára rövidített munkaidőt vezetne be, bérüket azonban teljes egészében megkapnák az alkalmazottak. További elbocsátásokat nem tervez a francia autógyártó, és gyárakat sem fog bezárni cserébe az államtól kapott 3 milliárd eurós kedvezményes hitelért.

MTI MTI