Hihetetlen, de csak 560 kilogramm ez az új sportkocsi
Nem, ezúttal kivételesen nem egy újabb 2,5 tonnás elektromos SUV-ot mutattak be.
Nem, ezúttal kivételesen nem egy újabb 2,5 tonnás elektromos SUV-ot mutattak be.
A vérfrissítésen átesett bajor roadster minimum 16,5 millió forint ellenében állítható be a garázsunkba.
Az elképesztő gyorsulás egy duplaturbós V8-as benzinmotor földöntúli erejének köszönhető.
A bajor gyártó elérkezettnek látta az időt, hogy felvarrja kompakt roadsterének ráncait.
Nem feltétlenül akar a legerősebb és leggyorsabb lenni, stílusból és luxusból viszont továbbra is messze a legtöbbet kínálja az immár az AMG által kifejlesztett vadonatúj SL. Meghajtottuk a Mercedes libabőröztető V8 hangú és igen iszákos új roadsterét.
A 1000 kilométernél kevesebbet futott sportkocsi ritkaságnak alaposan megkérik az árát.
A 630 lóerős olasz szupersportkocsinak nem meglepő módon alaposan megkérik az árát.
A limitált szériás roadster alig 3,5 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra.
A Bugatti stílusos módját választotta a legendás erőforrástól történő búcsúzásnak, íme egy Chiron-alapú vadonatúj roadster.
Teteje egyáltalán nincs és a szélvédője is csak jelzésértékű ennek a biturbó V12-es erőforrású újdonságnak.
A bőven 800 lóerő feletti sportkocsit erősen ajánlott bukósisakban vezetni.
Egészen a rendszerváltás korába repít minket vissza ez a szó szerint bejáratósan új bajor roadster.
A nyitott tetős újdonságot kétféle Maserati-motorral lehet megrendelni.
A 381 lóerős új alapmodell indulóára valamivel 40 millió forint felett alakul.
Két bajor sportkocsi azokból az időkből, amikor még messze nem a digitális hókusz-pókusz és a CO2 minimalizálás, hanem a színtiszta vezetési élmény, és nem mellesleg a gyönyörű külső volt fókuszban. Teszten az M5 motoros szuperritka Z8 és az igazi időgép, karbis 3.0 CS.
A hibrid hajtásláncú olasz újdonság tetejének lenyitása mindössze 14 másodpercnyi időt vesz igénybe.