Már lecsaphatunk a 680 lóerős új német elektromos roadsterre
A bőven több mint 1 000 Nm nyomatékú hátsókerék-hajtású sportkocsinak alaposan megkérik az árát.
A bőven több mint 1 000 Nm nyomatékú hátsókerék-hajtású sportkocsinak alaposan megkérik az árát.
Nem, ezúttal kivételesen nem egy újabb 2,5 tonnás elektromos SUV-ot mutattak be.
A vérfrissítésen átesett bajor roadster minimum 16,5 millió forint ellenében állítható be a garázsunkba.
Az elképesztő gyorsulás egy duplaturbós V8-as benzinmotor földöntúli erejének köszönhető.
A bajor gyártó elérkezettnek látta az időt, hogy felvarrja kompakt roadsterének ráncait.
Nem feltétlenül akar a legerősebb és leggyorsabb lenni, stílusból és luxusból viszont továbbra is messze a legtöbbet kínálja az immár az AMG által kifejlesztett vadonatúj SL. Meghajtottuk a Mercedes libabőröztető V8 hangú és igen iszákos új roadsterét.
A 1000 kilométernél kevesebbet futott sportkocsi ritkaságnak alaposan megkérik az árát.
A 630 lóerős olasz szupersportkocsinak nem meglepő módon alaposan megkérik az árát.
A limitált szériás roadster alig 3,5 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra.
A Bugatti stílusos módját választotta a legendás erőforrástól történő búcsúzásnak, íme egy Chiron-alapú vadonatúj roadster.
Az Alfának bőségesen van a múltjában olyan autó, amelynek stílusához vissza lehet nyúlni.
Teteje egyáltalán nincs és a szélvédője is csak jelzésértékű ennek a biturbó V12-es erőforrású újdonságnak.
A bőven 800 lóerő feletti sportkocsit erősen ajánlott bukósisakban vezetni.
Egészen a rendszerváltás korába repít minket vissza ez a szó szerint bejáratósan új bajor roadster.
A nyitott tetős újdonságot kétféle Maserati-motorral lehet megrendelni.
A 381 lóerős új alapmodell indulóára valamivel 40 millió forint felett alakul.
Az MC20 immár nemcsak kupé, hanem roadster változatban is elérhető.
Az Alfa Romeo főnöke megerősítette, hogy egy új, kétüléses elektromos roadster is szerepel a cég fiatalítási tervei között.
Két bajor sportkocsi azokból az időkből, amikor még messze nem a digitális hókusz-pókusz és a CO2 minimalizálás, hanem a színtiszta vezetési élmény, és nem mellesleg a gyönyörű külső volt fókuszban. Teszten az M5 motoros szuperritka Z8 és az igazi időgép, karbis 3.0 CS.
Már nem kell sokat várnunk a 630 lóerős MC20 Spider hivatalos leleplezésére.