650 lovas RS-ként búcsúzhat az Audi R8
Az ingolstadti gyártó minden jel szerint megadja a módját a belsőégésű motoros R8 búcsúztatásának.
Az ingolstadti gyártó minden jel szerint megadja a módját a belsőégésű motoros R8 búcsúztatásának.
A kis sportkocsi a jövőben is elkülönül a cég fő csapásirányú modelljeitől és a rajongókat célozza meg.
Hengerből és turbóból is fele annyit kapunk, mint eddig, de a teljesítményre is sem lehet panasz.
A fémről vászontetőre váltott roadster közel 600 lóerős csúcsváltozatának alaposan megkérik az árát.
Alig több mint három éve tért vissza a kétüléses kabrió, amelyet a hírek szerint 2025-ben kivezetnek a piacról.
A legendás F1 világbajnok több 10 ezer kilométeren át hajtotta egykoron ezt a roadstert.
Alig 550 kilogramm a tömege, 1,1 literes motorja pedig egészen 8500-ig elforgatható.
A nyitható tetejű német sportkocsi új tulajdonosa képzeletben a 90-es évekbe repülhet vissza.
Ilyen az, amikor kivételesen nem a hatalmas könnyűfém felni és a látványos fényezés határoz meg egy sportkocsit.
A 2+2 üléses új roadster legerősebb változata 585 lóerős teljesítményt szabadít rá az aszfaltra.
Ez a teljeskörűen restaurált egykori szupersportkocsi egyenesen a 60-as évek elejére repítheti vissza új gazdáját.
Eddig még sohasem volt ennyire erős hátsókerék-hajtású R8 a gyártó kínálatában.
A márka egyik leginkább klasszikus sportmodellje hamarosan bemutatkozik és az egyik tesztpéldánynak úgy tűnik felénk is volt dolga.
A Caterham újdonsága nemcsak könnyű, hanem egyben igen kompakt méretű is.
A nyitható tetejű Aston Martin Valkyrie Spiderre vágyóknak jó mélyen bele kell nyúlniuk a zsebükbe.
Az újdonság csukott tetővel 20 km/h-val gyorsabb, mint nyitott tető mellett.
A német roadster még a Black Series kupénál is erősebb és gyorsabb lett.
A jelek szerint már nem kell sokat várnunk a 296 GTS hivatalos leleplezésére.