Boldmen CR4: új német roadster BMW technikával
A kétszemélyes sportkocsi a BMW Z4-re épül és több mint 400 lóerős teljesítménnyel rendelkezik.
A kétszemélyes sportkocsi a BMW Z4-re épül és több mint 400 lóerős teljesítménnyel rendelkezik.
A német gyártó első körben az új roadster belsejét mutatja meg nekünk.
A hatalmas leszorítóerőt termelő újdonság igen gyorsnak ígérkezik a versenypályákon.
A villanymotor érkezésének vélhetően kevés rajongó örül, az viszont legalább jó hír, hogy biztosan lesz utódja a jelenlegi MX-5-ösnek.
Ennek a különleges GT R-nek a vezetéséhez nem árt bukósisakot húzni a fejünkre.
A Bertone tervezte X1/9 az egyetlen középmotoros hátsókerék-hajtású Fiat, és most ebből a szériából vár gazdára egy alig használt közel 4 évtizedes példány.
Mostantól bárki kipróbálhatja, hogy milyen Bernd Mayländer szolgálati autója.
Az ültetett sportfutóműves újdonság szuperhangos kipufogója F1-technikát vonultat fel.
A zuffenhauseni gyártó kompakt roadsterének első generációja 1996-ban mutatkozott be.
Az egykor James Bond által is használt sportkocsiból ritka az ilyen keveset használt, nagyon megkímélt példány.
A kékvérű brit roadster végsebessége jelentősen meghaladja a 300 km/h-t.
A magas fordulatszámú szívómotorral szerelt sportkocsi vezetéséhez bukósisak szükséges.
Mindenben lehet találni némi pozitívumot: az autó sofőrje legalább nem a mozgássérülteknek szánt parkolóhelyet foglalta el.
Az olasz gyártó leleplezte aktuális hibrid csúcsmodelljének nyitható tetejű változatát.
Nagyon kicsi, elképesztően könnyű, igazi adrenalinbomba a vezetése, alig fogyaszt és még a teteje is lenyitható. Az MX-5 ezúttal sem a megérkezésről, hanem sokkal inkább az odafele vezető útról szól.
A több mint 20 éve gyártott sportkocsit a jelenlegi formájában már nem gyártják sokáig, de addig várható egy-egy látványosabb sorozat belőle.
Ezt a szuper erős V12-es motorral szerelt roadstert a menetszél miatt bukósisakban érdemes vezetni.
Ennek a nyitható tetejű régi német sportkocsinak 260 km/h a végsebessége.