Használja a Google keresőjét? Egyetlen hiba, és azonnal ellophatják minden adatát
Újfajta módon próbálnak a hackerek hozzáférni a Google keresőjét használók személyes adataihoz, így egy ártalmatlan keresés könnyen komoly problémává válhat.
Újfajta módon próbálnak a hackerek hozzáférni a Google keresőjét használók személyes adataihoz, így egy ártalmatlan keresés könnyen komoly problémává válhat.
90 százalékot csökkent a Tuta Mail nevű levelező elérése március óta, mert a Google csavart egyet a keresője algoritmusán. A független e-mail-szolgáltató bepanaszolta a keresőóriást az EU-nál.
Átverések áldozatai lehetnek azok, akik rákattintanak egyes, a Google által ajánlott oldalakra.
Az alapbeállításokkal egyre gyakrabban pontatlan a Google keresője, de némi finomhangolással sokat lehet javítani rajta. Ez pedig tényleg csak két kattintás.
Három keresőt is górcső alá vettek német kutatók, és kiderült: egyre inkább elárasztják a keresőket a haszontalan spamek.
Úgy gondolják Amerika legnagyobb technológiai weboldalánál, a CNET-nél, hogy javíthatják keresési eredményeiket a Google-ben, ha törlik a régi cikkeiket. A Google szerint azonban ez tévedés.
Úgynevezett „black SEO” akciónak válhatott az áldozatává a Felcsúti Közös Önkormányzati Hivatal oldala.
Rengeteg vállalkozás felismerte, hogy jobb esélyekkel indul a versenytársak ellen, ha használ onlinemarketing-eszközöket. Épp ezért a böngészőben egyre többen szeretnének a top találatok között megjelenni, azonban sokan tévúton járnak. Az alábbi posztban tisztázzuk, kinek, mire van szüksége ahhoz, hogy a vásárlók látókörébe kerüljön.
Biztos hallott már garantált tippeket, hogyan kerülhet a keresők találati listájának élére, illetve trükkökről, amik állítólag biztos forgalmat generálnak. Ezekkel csak az a baj, hogy ha rövid távon be is válnak, hosszú távon biztosítják, hogy belefusson egy-egy Google büntetésbe. Mutatjuk, mit érdemes tudnia a SEO-ról, hogy ne így legyen.
Sokan félreértelmezik a SEO – vagy más néven keresőoptimalizálás - lényegét. A kulcs nem a Google algoritmusának kijátszása, hanem a felhasználók elégedettsége.
Zseniális keresőmarketinggel talált magának állást egy kreatív szövegíró New York-ban. Amikor a kiszemelt topmenedzser a Google keresőjébe beírta saját nevét, első helyen a fiatalember fizetett álláshirdetése várta. Ez a szemtelenül egyszerű és zseniális ötlet annyira megtetszett a topmenedzsernek, hogy azonnal fel is vette őt.
Barry Schwartz a Search Engine Labs szerkesztője érdekes audió-interjút rögzített.