Használja a Google keresőjét? Egyetlen hiba, és azonnal ellophatják minden adatát
Újfajta módon próbálnak a hackerek hozzáférni a Google keresőjét használók személyes adataihoz, így egy ártalmatlan keresés könnyen komoly problémává válhat.
Újfajta módon próbálnak a hackerek hozzáférni a Google keresőjét használók személyes adataihoz, így egy ártalmatlan keresés könnyen komoly problémává válhat.
90 százalékot csökkent a Tuta Mail nevű levelező elérése március óta, mert a Google csavart egyet a keresője algoritmusán. A független e-mail-szolgáltató bepanaszolta a keresőóriást az EU-nál.
Átverések áldozatai lehetnek azok, akik rákattintanak egyes, a Google által ajánlott oldalakra.
Az alapbeállításokkal egyre gyakrabban pontatlan a Google keresője, de némi finomhangolással sokat lehet javítani rajta. Ez pedig tényleg csak két kattintás.
Három keresőt is górcső alá vettek német kutatók, és kiderült: egyre inkább elárasztják a keresőket a haszontalan spamek.
Úgy gondolják Amerika legnagyobb technológiai weboldalánál, a CNET-nél, hogy javíthatják keresési eredményeiket a Google-ben, ha törlik a régi cikkeiket. A Google szerint azonban ez tévedés.
A kiberbűnözők egyre kreatívabbak, egyre ügyesebben kerülik ki a biztonsági intézkedéseket. Újabban egyre gyakrabban támadják PDF-fájlokkal is gyanútlan áldozataikat.
Úgynevezett „black SEO” akciónak válhatott az áldozatává a Felcsúti Közös Önkormányzati Hivatal oldala.
Akár egy nagy cég honlapját üzemelteti, akár csak egy kis vállalkozás weboldalát kezeli, nagyon hasznos ezzel az ingyenes szolgáltatással ellenőrizni a teljesítményét.
Rengeteg vállalkozás felismerte, hogy jobb esélyekkel indul a versenytársak ellen, ha használ onlinemarketing-eszközöket. Épp ezért a böngészőben egyre többen szeretnének a top találatok között megjelenni, azonban sokan tévúton járnak. Az alábbi posztban tisztázzuk, kinek, mire van szüksége ahhoz, hogy a vásárlók látókörébe kerüljön.
Biztos hallott már garantált tippeket, hogyan kerülhet a keresők találati listájának élére, illetve trükkökről, amik állítólag biztos forgalmat generálnak. Ezekkel csak az a baj, hogy ha rövid távon be is válnak, hosszú távon biztosítják, hogy belefusson egy-egy Google büntetésbe. Mutatjuk, mit érdemes tudnia a SEO-ról, hogy ne így legyen.
Sokan félreértelmezik a SEO – vagy más néven keresőoptimalizálás - lényegét. A kulcs nem a Google algoritmusának kijátszása, hanem a felhasználók elégedettsége.
A Google elkezdte rontani a nem mobilbarát weboldalak rankingjét, vagyis ha nem eléggé mobilbarát az oldal, akkor rosszabb helyezést ér el a találati listákon, így kevesebb kattintást kap.
A keresőmarketing egy weboldal láthatóságát akarja növelni a keresők találati oldalain.
Mivel a Google szinte mindenre megtalálja a választ, érthető, hogy időnként meglehetősen furcsa kérdéseket is feltesznek neki.
Bár sok minden szól a keresőoptimalizálás mellett, él a köztudatban néhány makacs tévhit, ami sokba kerülhet a cégeknek. Főleg az online marketinggel ismerkedő cégek esnek ezeknek áldozatul és fizetik meg „tanulópénzt” felesleges kiadások, elvesztegetett idő és elmaradt haszon formájában.
Zseniális keresőmarketinggel talált magának állást egy kreatív szövegíró New York-ban. Amikor a kiszemelt topmenedzser a Google keresőjébe beírta saját nevét, első helyen a fiatalember fizetett álláshirdetése várta. Ez a szemtelenül egyszerű és zseniális ötlet annyira megtetszett a topmenedzsernek, hogy azonnal fel is vette őt.
A webes szakma igazi nagy nevei adnak majd elő január 22-24. közt Galyatetőn, a Superweek 2013 internetes szakkonferencián.
Barry Schwartz a Search Engine Labs szerkesztője érdekes audió-interjút rögzített.
Érdekes infógrafikát készített a Seefeld: főleg a SEO iránt fogékony internetezők számára lehet izgalmas.