Nincs leküzdhetetlen terep az 585 lóerős új Mercedes-AMG G-osztály számára
Az emelt futóműves terepjáróval akár 90 centiméter mély vízben is minden további nélkül haladhatunk.
Az emelt futóműves terepjáróval akár 90 centiméter mély vízben is minden további nélkül haladhatunk.
A mostaninál jóval nagyobb hatótávolságot egy újfajta akkumulátor teszi lehetővé.
Az Escalade-be egy akár a jelenleginél kétszer nagyobb hengerszámú erőforrás is kerülhetett volna.
A Toyota prémium márkájától érkezett két szabadidő-autó közös vonása a zöld rendszám, ettől függetlenül "személyükben" két egymástól igencsak eltérő karakterhez van szerencsénk.
Az elődjénél nagyobb kompakt crossover első körben négyféle motorral érhető el.
Itt a megoldás azok számára, akik az olaszok SUV-ját esetleg túl gyengének vagy unalmasnak tartják.
A Bohinji-tó partján számos különböző lakóautóval találkoztunk, és szívünk szerint bármelyikben eltöltöttünk volna egy éjszakát. Minimium.
A BMW X3 vadonatúj japán riválisa igen erős plugin hibrid hajtással debütál a piacon.
A Lexus méretes szabadidő-autójának új generációja háromféle hajtáslánccal érhető el.
A bajor gyártó bemutatta legkisebb SUV modelljének normál és elektromos hajtásláncú új generációját.
Minden jel arra mutat, hogy már nem kell sokat várnunk a felfrissített X6 hivatalos leleplezésére.
A Defender most debütált új verziójának hossza megközelíti az 5,4 métert.
Közel 300 lóerős teljesítmény, lokálisan zéró károsanyag-kibocsátás és hét ülés. Dióhéjban ennyit kell tudni a német gyártó Magyarországon gyártott új kompakt szabadidő-autójáról, melynek mi egy 30 millió forintos példányát fogtuk vallatóra.
Bőven vannak, akiknek a régi jobban tetszett, de olyanok is szép számmal akadnak, akiknek bejön az új design.
A gigantikus és nem éppen könnyű SUV alig több mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
Háromszázmillió euróval volt kevesebb a 2021-es bevétele az előző évinél a Mercedes kecskeméti gyárának, és 25 ezerrel kevesebb autót is gyártottak. A cég nyeresége így is 26 millió euróval nőtt. Az eredmény részben a SUV-oknak köszönhető.
Már nem kell sokat várnunk a GLC második generációjának leleplezésére.
Ahol most még egy 4 literes biturbó V8 hörög, ott a jövőben egy villanymotor fog cincogni.
A Porsche Cayenne Turbo Coupé motorjában a jelek szerint sikerült még találni néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Kézi váltóval, elsőkerék-hajtással és magas felszereltséggel próbáltuk ki a japán szabadidő-autó harmadik generációját – jövünk a gyakorlati tapasztalatokkal.