Simicska szorongatása után itt egy trónkövetelő a „köztéri” reklámban: a Street Média
Az egykori sanomás Szabó György van az új hirdetési cég mögött – tudta meg a hvg.hu.
Az egykori sanomás Szabó György van az új hirdetési cég mögött – tudta meg a hvg.hu.
A Central Médiacsoport a Ringier Axel Springernek adja el a Profession.hu-t, a vételárat nem közölték. A versenyhivatalnak még áldását kell adnia a tranzakcióra. A Central a Sanoma részeként vette meg az állásportált az év elején.
Új vezetőket neveztek ki a Central Médiacsoport online termékeinél – írta az mmonline.hu. A portál szerint a változások többek között a Nők Lapja Café-csoportot, az autós portálokat, illetve a Startlapot is érintik.
Interjút adott a 168 Órának Szabó György, aki júliusan távozott a Sanoma éléről. Most azt mondja, nincs kizárva, hogy politikusnak áll.
Elképzelhetőnek tartja a Sanoma éléről távozó Szabó György, hogy politikai pályára lép, bár korábban már visszautasított egy miniszteri felkérést – derül ki a médiavezető Marketing & Media magazinnak adott interjújából.
Jákó Eszter üzleti kommunikációs igazgató három éve igazolt a Sanomához. Korábban az E.ON-nál és a UPC-nél volt felelős marketingvezető.
Nincs versenyjogi akadálya, hogy a Central Group Média Holding Kft. irányítást szerezzen a Sanoma felett - közölte pénteken a GVH. A Sanoma és a Central csoportnak nincs azonos tevékenysége, az utóbbi csoport tevékenységi köre bővül a Sanoma csoport által végzett tevékenységekkel.
Lezárult a Sanoma Media Budapest Zrt. eladása, a teljes vételár egyösszegű kifizetésével a Centrál Csoporté Magyarország legnagyobb print- és online kiadóvállalata. Az új tulajdonos 5-10 éves távon tervez médiapiaci befektetésével, és Centrál Médiacsoport Zrt. néven, nyereségesen kívánja tovább működtetni a vállalatot. Szabó György vezérigazgató helyét az új tulajdonos képviseletében Varga Zoltán veszi át, aki kedden már meg is tartotta bemutatkozó tájékoztatóját.
Távozik a Sanomától Ómolnár Miklós, helyét a Story élén a Zuschlag-könyv szerzője, Szalai Vivien veheti át. A finn vállalat tavasszal bejelentette, hogy kivonul a magyar piacról, és megegyezett a portfolió eladásáról a magyar Centrál Csoporttal.
Eladja a belgiumi De Vijver Mediában lévő érdekeltségét a Sanoma. Az ügyletet várhatóan a harmadik negyedévben véglegesítik.
Aláírták a Sanoma eladásáról szóló megállapodást, a vevő a Centrál Csoport – írja az FN24.hu.
Áprilisban lezárul a Sanoma Media Budapest Zrt. eladása, írja csütörtöki cikkében a Kreatív.hu, amely szerint a vásárló egy Central-Fund nevű pénzügyi befektető lesz.
A közelmúltban egyre nagyobb figyelem fordult a startup versenyek és a vállalkozó-befektető találkozók megrendezésére, de kevés szó esik arról, hogy a startupok hogyan szerezhetnek ügyfeleket, partnereket és hogyan léphetnek gyorsabban növekedési pályára a nagyvállalatok segítségével.
Nem kizárt, hogy eladja a finn tulajdonos a Sanoma Media Budapestet – írja az mmonline. Magyarország egyik legnagyobb kiadóvállalata iránt több nagy hazai és nemzetközi médiacég érdeklődik. Közülük az egyik legkomolyabbnak a Közép-Európában az idén nagyon komoly expanzióba kezdő Burda Internationalt tartják. Kérdés, hogy egészben vagy darabokban kel majd el a tavaly 17,7 milliárdos bevételt összehozó médiacég.
Üzemeltetőt keres a Citromail.hu működtetésére a Sanoma 2015-re és 2016-ra – közölte az mmonline.hu híroldal.
Eladta a Sanoma a Nemzedékek Tudása Tankönyvkiadót és a különféle képzéseket szervező Perfektet is működtető NTK Oktatási Holdingot.
Tudod mit méltányoljál, Zsigó? Hogy szétgályázzuk magunkat, toljuk nektek az adót, amiből a hozzád hasonló ingyenélő senkiket eltartjuk.
"Méltányolja" a Fidesz a Sanoma Media Budapest Zrt. reakcióját, ám szerintük Szabó György vezérigazgató továbbra is adós maradt az egyenes válaszokkal a feltett kérdésekre.
Radikális átalakulás előtt áll a hazai médiapiac. Szabadulni igyekszik a veszteséges TV2-től a német tulajdonosa, a finn anyavállalat anyagi gondjai miatt megválna a magazinpiacon vezető Sanomától. Fúzió előtt áll a Hot! és a Kiskegyed kiadója, a Viasat a miniszterelnöki akarattal szembemenve hatalmasat kockáztat. A Fidesz-közeli médiabirodalom az RTL Klub és a Sanoma elleni támadással a kormánypárttal együttműködve erős üzenetet küldött a piacnak. Utánajártunk, milyen meccsek mennek a háttérben.
Nahát, a független sajtónak nincs egységes koncepciója! Kedves hetiválaszos kollégák, ti ezt nem érthetitek: azért nincs, mert független.