Ennyi Skodát még nem adtak el
Új értékesítési rekordot ért el tavaly a német Volkswagen csoporthoz tartozó cseh Skoda autógyár a társaság csütörtöki közlése szerint.
Új értékesítési rekordot ért el tavaly a német Volkswagen csoporthoz tartozó cseh Skoda autógyár a társaság csütörtöki közlése szerint.
Mintegy bruttó egymillió forintos havi illetményt kapnak és Skodával, illetve Audival járnak a Nemzeti Erőforrás Minisztérium vezetői; célprémiumot, jutalmat sem az államtitkárok, sem a tárcavezető nem kapott.
Megugrottak a Skoda Auto bevételei az idei első félévben: a legnagyobb cseh autógyár, amely a német Volkswagen konszern része, az első hat hónapban 5,4 milliárd euró bevételt könyvelt el, ami 25,7 százalékkal több, mint a tavalyi év első felében - közölte a Skoda Autó kedden Mladá Boleslavban.
2010 első félévéhez képest idén tizedével nőtt a Porsche Hungáriához tartozó autómárkák értékesítése. A Skoda eladásait a flottamegrendelések növelték, Audiból pedig 22 százalékkal többet adtak el, mint tavaly.
Az első félévi rekordértékesítés után várhatóan az idén először fogja átlépni a Volkswagen csoport a nyolcmilliós eladási számot.
A cseh Skoda Auto autógyár májusban 78.100 személygépkocsit adott el, ez éves szinten 19,5 százalékos emelkedés. A Skoda történelmében ez májusi rekordnak számít - közölte a cseh cég honlapján.
A gépjárműpark rossz állapota, drága javíttatása és a sokasodó uniós rendezvény miatt született az a döntés, hogy áprilisban elkezdik az állami felsővezetői autók cseréjét Skodákra.
Egy fabiás életében nagy nap, amikor tesztelheti a csúcsok csúcsát, amikor eldöngetheti a mezőnyt a kompakt ötajtós kisautók legerősebbikével. 180 lóerő nem játék, főleg, ha négy méterre és az első kerekekre korlátozódik. De nem kell félni, a Skoda Fabia RS nem szörnyeteg, csak nagyon megy. Ára nem eltúlzott, csúcsfelszereltséggel is hatmillió forint alatt marad.
A vásárlók, köztük a magyarok azért választják a Skoda autóit, mert olcsók és jók. Az összkerékhajtás nem tartozik a legkedveltebb extrák közé, igaz, Magyarország nagy részén túl lehet élni a telet 4x4 nélkül is. Nemzetközi tesztpróbán tapasztaltuk meg, hogy a Skodákat nem szabad lebecsülni terepen sem.
A Skoda autógyár növeli kapacitását csehországi központi gyárában - közölte a vállalat csütörtökön.
2010-ben a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének (MGE) tagjai 51 591 személygépkocsit adtak el, ez 34,4 százalékkal kevesebb, mint egy évvel korábban. Magyarországon tavaly 43 423 személyautót helyeztek forgalomba, 27,8 százalékkal kevesebbet, mint 2009-ben – olvasható az egyesület közleményében.
Ha a realitások szilárd talaján állunk, nincs különb autó a Skoda Octavia RS-nél: izmos benzinmotor, látványos külső, kényelmes belső, biztonságos és megbízható működés, csipetnyi vezetési élmény – mindez baráti áron. Ezúttal hosszú úton tettük próbára, fagyban, jégben, hóviharban, lehetetlen küldetésként átmásztunk vele a didergő Hargitán is.
A Skoda, amely rekordeladással zárta a tavalyi évet, 2018-ra duplájára akarja növelni az értékesítését - közölte a cseh járműgyártó csütörtökön.
A Skoda vállalata idén novemberig 702 400 kocsit adott el világszerte.
Az év első tíz hónapjában a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének (MGE) tagjai 42 054 személygépkocsit adtak el, ez 39,1 százalékkal kevesebb, mint egy évvel korábban. Magyarországon 36 054 személyautót helyeztek forgalomba, 31,1 százalékkal kevesebbet, mint 2009 első tíz hónapjában – olvasható az egyesület közleményében.
Tíz éven belül a jelenlegi kétszeresére, évi 1,2 millióra tervezi növelni gyártását a Skoda: a német Volkswagen csoporthoz tartozó cseh autógyár elsősorban a kínai és az indiai piacon reméli a felfutást ottani üzemeiben.
A Volkswagen leányvállalata, a cseh Skoda Auto ismét több száz dolgozót vesz fel, miután augusztusban majdnem ezer fővel bővítette alkalmazotti állományát - erősítette meg a Skoda szóvivője, Jaroslav Cerny a Hospodarské Novinynak.
Tavaly 68 százalékkal 3,46 milliárd koronára (135 millió euróra) csökkent a Skoda adózott eredménye a válság miatt.
Tavaly rekordot döntöttek a Skoda eladásai, ami jórészt a külföldi kereslet megugrásának köszönhető, mert otthon visszaestek az eladások.
A Volkswagen konszern a napokban számos járművet hív vissza Németországban a váltó meghibásodása miatt. Világszerte 2500 DSG-váltónál működési probléma léphet fel.