Luxusverziót készített a Skoda az Enyaq villanyautóból
A normál és kupé változatban egyaránt készülő új L&K kivitel csak minimálisan gyengébb az RS sport kivitelnél.
A normál és kupé változatban egyaránt készülő új L&K kivitel csak minimálisan gyengébb az RS sport kivitelnél.
A teljesítmény nem növekedett, de a kinézet és a futómű kicsit sportosabb lett.
Olyan új autóra lenne szüksége, melyben nemcsak a felnőttek, hanem a gyerekek és a család összes csomagja is maradéktalanul elfér? Áttekintettük a piacot, hogy önnek ne kelljen elvesznie a rengeteg lehetőség között: vázolunk néhány, egymástól merőben eltérő jó választást.
Érkezőben az Octavia kombi vadonatúj tisztán elektromos verziója.
A cseh gyártó még az idén bemutatja új zászlóshajó SUV modelljét és nagy szedánját, illetve kombiját.
A cseh márka egy szerényebb teljesítményű és kisebb aksis új Enyaq-kal rukkolt elő.
Legalábbis a kisebb autók erőforrásaiért a csehek lesznek felelősek.
A Volkswagen a legrégebbi Passat közszemlére bocsátásával ünnepli meg a modell kerek születésnapját.
Nem sokkal a Passat után érkezik majd a Skoda vadonatúj Superbje is.
A cseh gyártó elsőtől az utolsó csavarig új flagship SUV-ja 2024 elején érkezhet meg a kereskedésekbe.
Jó esély van arra, hogy a közeljövőben számos különböző új autó érkezik majd megvilágított logóval.
A világító hűtőrácsú Enyaq RS iV villanyautó mintegy 300 lóerős teljesítménye 6,5 másodperces 0–100-as gyorsulást tesz lehetővé.
Megérkeztek hazánkba a kicsit négyajtós kupé, kicsit sportkombi és kicsit szabadidő-autó 408-as Peugeot első példányai. Nemcsak a hazai gyártású motorral szerelt vadonatúj modellel, hanem a francia gyártó közeljövőt illető terveivel is megismerkedtünk a hazai bemutatón.
Az új rekordot egy szöges gumikkal felvértezett elektromos Skodával érték el.
A rendszert Csehországban már tesztelhetik a skodások.
Az elmúlt 3,5 évtized nyomait keresve sem találjuk ezen a jó öreg csehszlovák négykerekűn.
A Skoda kis piaci részesedéssel rendelkezik Kínában és azt tervezi, hogy inkább olyan ígéretesebb területre koncentrál, mint Vietnám.
Pedig a mentőautó sem ment lassan, legalább 140-160 kilométer per órás tempót diktáltak a belső sávban.
A cseh gyártónál 1972-ben hajtották végre az első hivatalosan dokumentált töréstesztet.
A duplamotoros, összkerékhajtású villanyautó 6,5 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100 km/h-ra.