Hamarosan egészen másért járhat autószalonba, mint eddig
A digitalizáció, az elektromos autók térnyerése és a közösségi járműhasználat elterjedése megváltoztatja az autóvásárlási szokásokat. Csak az kérdés, hogy a folyamat mennyire lesz gyors.
A digitalizáció, az elektromos autók térnyerése és a közösségi járműhasználat elterjedése megváltoztatja az autóvásárlási szokásokat. Csak az kérdés, hogy a folyamat mennyire lesz gyors.
Az odáig rendben van, hogy a T-betű a cégre utal, de mire is utalnak mindezzel?
Elkészült az amerikai közlekedési hatóság vizsgálata, amiben a halálos baleset ügyében nyomoztak.
A robotpilóta úgy próbálta meg a sávjában tartani az autót, hogy egyetlen útburkolati jel sem látszott az úton.
A Model X néhány pillanattal a baleset előtt már jelzett, és a vészfékezést is megkezdte.
2020-ra lesz kész a Gigafactory.
A Tesla elkészült a saját világtérképe update-jével, amiből világosan látszik, hogyan hódítják meg – a töltőhálózatokon keresztül – a világot az amerikai villanyautók. És bár tessék rá emlékezni: Magyarországon elhangzott politikus szájából, hogy nálunk épülhet majd Muskék kontinentális hadállása, íme két felvétel arról, hogy ennek mennyi ma az esélye.
Közel lehet a premier napja, a Tesla már az európai szalonokban reklámozza a Model 3-at.
Néhányszor már kifordított a világot a sarkából Elon Musk, aki az elektronikus fizetés elterjedésének óriási lökést adott, és már javában intézi az autóipar és az űr felfedezésének reformját, miközben a tömegközlekedés újraértelmezéséhez is van egy ígéretes terve. Az egyértelműen jövőben gondolkodó Musk az új amerikai elnök tanácsadójaként rendszeresen találkozni fog a vitatottan jövőbarát Donald Trumppal. Azt mondja: mindenkinek jobb lesz ez így.
Eddig sem volt gond a Model S hatótávolságával, mostantól azonban még jobb lett a teljesítménye.
Elég kellemetlen helyzetet eredményezett a Tesla egyik legjobbnak tűnő szolgáltatása, hogy kulcs nélkül, mobiltelefonról is indítható.
Pokoli gyors lesz az átépített Model S.
A Model 3-at egy zártkörű rendezvényen láthatták a meghívott vendégek, és persze volt, aki rögtön posztolt is róla.
Az technológiai csúcsvállalat a hírek szerint Európában is építene egy Gigafactory 2-őt. Pont itt az ideje kampányolni.
A Tesláé a világ (leendő) legnagyobb akkumulátorgyára, ami még közel sincs 100 százalékos állapotban, de már készülnek benne az első akkumulátorcsomagok.
Carl Reese fogta a Model S-t, és megtöltötte emberekkel. Sok emberrel. Nagyon sok emberrel.
Elon Musk szokása, hogy Twitteren szellőzteti meg a cég terveit. Most például az egyik kocsiról írt egy fontos dolgot.
A Teslák birtoklásának a többi elektromos autóval szemben az egyik legnagyobb dobása a hatótáv, plusz a saját gyorstöltő-hálózat. Utóbbi persze csak addig, amíg nincs túl sok ügyfél.
Percenként 40 centbe fog kerülni a töltők indokolatlan foglalása.
A Tesla Model X-ben utazni minden elméleti paraméter szerint normál esetben sem kifejezetten fárasztó a néma hajtás miatt. De lehet ezen még direktben is javítani.