Olyan fejlesztést villantott a Tesla, amitől megint a legjobb lett
Eddig sem volt gond a Model S hatótávolságával, mostantól azonban még jobb lett a teljesítménye.
Eddig sem volt gond a Model S hatótávolságával, mostantól azonban még jobb lett a teljesítménye.
Elkészült az amerikai közlekedési hatóság vizsgálata, amiben a halálos baleset ügyében nyomoztak.
Elég kellemetlen helyzetet eredményezett a Tesla egyik legjobbnak tűnő szolgáltatása, hogy kulcs nélkül, mobiltelefonról is indítható.
Pokoli gyors lesz az átépített Model S.
A Model 3-at egy zártkörű rendezvényen láthatták a meghívott vendégek, és persze volt, aki rögtön posztolt is róla.
Az technológiai csúcsvállalat a hírek szerint Európában is építene egy Gigafactory 2-őt. Pont itt az ideje kampányolni.
A Tesláé a világ (leendő) legnagyobb akkumulátorgyára, ami még közel sincs 100 százalékos állapotban, de már készülnek benne az első akkumulátorcsomagok.
Carl Reese fogta a Model S-t, és megtöltötte emberekkel. Sok emberrel. Nagyon sok emberrel.
Elon Musk szokása, hogy Twitteren szellőzteti meg a cég terveit. Most például az egyik kocsiról írt egy fontos dolgot.
A robotpilóta úgy próbálta meg a sávjában tartani az autót, hogy egyetlen útburkolati jel sem látszott az úton.
A Teslák birtoklásának a többi elektromos autóval szemben az egyik legnagyobb dobása a hatótáv, plusz a saját gyorstöltő-hálózat. Utóbbi persze csak addig, amíg nincs túl sok ügyfél.
A Model X néhány pillanattal a baleset előtt már jelzett, és a vészfékezést is megkezdte.
2020-ra lesz kész a Gigafactory.
A Tesla elkészült a saját világtérképe update-jével, amiből világosan látszik, hogyan hódítják meg – a töltőhálózatokon keresztül – a világot az amerikai villanyautók. És bár tessék rá emlékezni: Magyarországon elhangzott politikus szájából, hogy nálunk épülhet majd Muskék kontinentális hadállása, íme két felvétel arról, hogy ennek mennyi ma az esélye.
Percenként 40 centbe fog kerülni a töltők indokolatlan foglalása.
A Tesla Model X-ben utazni minden elméleti paraméter szerint normál esetben sem kifejezetten fárasztó a néma hajtás miatt. De lehet ezen még direktben is javítani.
Jövőre startol a világ első elektromos GT-versenysorozata, a rajtrácson a Tesla autói sorakoznak majd fel.
Újabb visszahívási akciót jelentett be az elektromos autókat gyártó vállalat. A töltőkábel adaptere túlmelegedhet.
Sokan kételkednek benne, hogy a megújuló energia felhasználása egyszerű lenne, pedig így van: csak napelemek és pár tucat ipari akkumulátor kell ahhoz, hogy egy sziget teljes áramellátását biztosítsák. Íme a bizonyíték.
Eddig is sokat lehetett hallani arról, hogy a Tesla mennyire biztonságos autó, de ezt most élesben is bizonyította.