Ilyen rekordot sem állítottak még fel a Teslával – videó
Carl Reese fogta a Model S-t, és megtöltötte emberekkel. Sok emberrel. Nagyon sok emberrel.
Carl Reese fogta a Model S-t, és megtöltötte emberekkel. Sok emberrel. Nagyon sok emberrel.
Elon Musk szokása, hogy Twitteren szellőzteti meg a cég terveit. Most például az egyik kocsiról írt egy fontos dolgot.
A robotpilóta úgy próbálta meg a sávjában tartani az autót, hogy egyetlen útburkolati jel sem látszott az úton.
A Teslák birtoklásának a többi elektromos autóval szemben az egyik legnagyobb dobása a hatótáv, plusz a saját gyorstöltő-hálózat. Utóbbi persze csak addig, amíg nincs túl sok ügyfél.
A Model X néhány pillanattal a baleset előtt már jelzett, és a vészfékezést is megkezdte.
2020-ra lesz kész a Gigafactory.
A Tesla elkészült a saját világtérképe update-jével, amiből világosan látszik, hogyan hódítják meg – a töltőhálózatokon keresztül – a világot az amerikai villanyautók. És bár tessék rá emlékezni: Magyarországon elhangzott politikus szájából, hogy nálunk épülhet majd Muskék kontinentális hadállása, íme két felvétel arról, hogy ennek mennyi ma az esélye.
Percenként 40 centbe fog kerülni a töltők indokolatlan foglalása.
A Tesla Model X-ben utazni minden elméleti paraméter szerint normál esetben sem kifejezetten fárasztó a néma hajtás miatt. De lehet ezen még direktben is javítani.
Jövőre startol a világ első elektromos GT-versenysorozata, a rajtrácson a Tesla autói sorakoznak majd fel.
Újabb visszahívási akciót jelentett be az elektromos autókat gyártó vállalat. A töltőkábel adaptere túlmelegedhet.
Sokan kételkednek benne, hogy a megújuló energia felhasználása egyszerű lenne, pedig így van: csak napelemek és pár tucat ipari akkumulátor kell ahhoz, hogy egy sziget teljes áramellátását biztosítsák. Íme a bizonyíték.
Eddig is sokat lehetett hallani arról, hogy a Tesla mennyire biztonságos autó, de ezt most élesben is bizonyította.
Remek látványterv készült a Model S-ről, és reméljük, hogy Elon Muskhoz is eljut.
Tíz villanyautó-modellt dobna piacra a következő években a német autógyártó.
A Model 3 elvileg 2017 második felében érkezhet meg a tulajdonosokhoz, a gyakorlatban azonban másként lehet.
Jövőre indul csupa Teslával az elektromos túraautó-bajnokság.
A rajongók nagyon várják, Elon Musk szerint már nincs sok hátra a bemutatóig.
A gép a környezet minden egyes részletére odafigyel, és megállás nélkül elemzi az adatokat. A szenzorok pedig megállás nélkül dolgoznak.
Két nap alatt közel 600 ezren látták, ahogy a Model S megmenekült a balesettől.