Újdonsággal készül a Netflix
A korábbi Fast Laughs funkció mintájára újra csak a TikTok rövidvideós koncepciójára építve vezetne be gyerekek számára egy újabb funkciót a Netflix.
A korábbi Fast Laughs funkció mintájára újra csak a TikTok rövidvideós koncepciójára építve vezetne be gyerekek számára egy újabb funkciót a Netflix.
A lány addig mutatta a kézjelet a mögötte haladó autósnak, amíg az értesítette a 911-et.
Míg korábban a fiatalok legkedveltebb online találkahelye volt a Facebook, mára inkább szüleik, nagyszüleik látogatják a legnagyobb közösségi oldalt. Ez viszont nem annyira tetszik a hirdetőknek, és így az oldal alapítójának sem.
Átrendeződött a leggazdagabb kínai üzletemberek rangsorának élbolya. Leszállóágban van az alibabás Jack Ma és az ingatlanos Hui Ya Kan, feltörőben egy ásványvízkirály és a TikTokot birtokló ByteDance alapítója.
Idén a tiktokerek mellett a youtuberek, Insta-sztárok és Twitch gamerek is képviseltették magukat a TikTOP Fest & Awards-on. 13 kategóriában osztottak ki fődíjat, és négy különdíjat is adott.
A közösségi média előnye, hogy az arra alkalmas felületeken pénzt kereshetnek a felhasználók. Az azonban nem mindegy, mekkora megtekintést kell ehhez elérni. A TikTok esetében is érdekesen alakulnak a számok.
Egy TikTokra felkerült videó és egy táplálkozástudós világított rá arra, miként is kellene helyesen használni a mikrohullámú sütőt az étel felmelegítéséhez.
Magyarországon még mindig a Facebookról beszélünk a leggyakrabban online, és ha már ott vagyunk, receptekről és a koronavírusról olvasunk legtöbbször. Az Instagramot szeretjük a legjobban és a képek alatt leginkább gratulálunk, a legkevésbé pedig a LinkedInt kedveljük. Twittert még mindig kevesen használnak hazánkban. A SentiOne közel 13,5 millió idei online említést elemezve felmérte, melyik közösségi oldalakat kedvelik a magyar internetezők, mikor aktívak azokon és milyen témákról beszélgetnek.
Újabb negyedév telt el, és megérkeztek az újabb adatok a legnépszerűbb mobilalkalmazásokról és az általuk termelt bevételekről.
Egy újabb sajátos gyurcsányozás érkezett a kormány részéről.
A világ több országában is bántja a politikusok szemét a TikTok, de a felhasználókat ez csöppet sem érdekli.
Bár a Google-nek van saját videomegosztója (YouTube), nem hagyhatja figyelmen kívül a TikTok és az Instagram óriási népszerűségét. Ezért is szeretné másképp mutatni keresési eredményei között ezek videóit, mint eddig, ami tulajdonképpen a nullával volt egyenlő.
Az eset még napokkal ezelőtt történt, és egy óra alatt visszaállt a rend az üzletben.
A tizennégy év alattiaknak mostantól napi 40 percet engedélyeznek.
A Kaspersky kutatásából az derült ki, hogy a magyarok 40 százaléka többet használta a közösségi hálózatokat a helyi és az országos lezárások alatt, mint a világjárvány előtt. Miután azonban sokan napi több órát töltünk a közösségi oldalakon, különösen oda kell figyelnünk arra, hogy ne éljenek vissza a személyes adatainkkal – hívja fel a figyelmet a kiberbiztonsággal foglalkozó cég.
A TikTok a jövőben több segítséget akar adni azoknak, akiket negatív gondolatok gyötörnek.
A felhasználóra jutó átlagos nézettségi idő alapján kell érteni ezt. De a kínai app felhasználói bázisa ettől függetlenül is elképesztő ütemben növekszik.
„A legfontosabb dolog tudni, hogy semmi sem az igazán rossz dolgokkal kezdődik (mint például gyilkosságokkal), hanem szavakkal” – mondja az egyik videójában a ma már mintegy 1,2 millió TikTok-követőjének a 97 éves Lily Ebert.
App Annie digitális elemzőcég szerint tavaly a kínai TikTok uralta a letöltési listákat: erre az alkalmazásra ugrott rá mindenki a világban.
Meglehetősen sok idő kellett ahhoz, hogy a TikTok is felfigyeljen a Snapchat igen kedvelt és már többek által is lemásolt funkciójára.