Tényleg traffipax is lett több matrica-ellenőrző kapuból? Tisztázták a kérdést
Olyan kapuknál bukkantak fel „gyanús” táblák, ahol eddig nem voltak.
Olyan kapuknál bukkantak fel „gyanús” táblák, ahol eddig nem voltak.
A hatóság szerint önmagában az, hogy bekameráznak egy útszakaszt, még nem szünteti meg a problémát.
A Véda-rendszer bírságbevételeinek drasztikus csökkenését csak részben magyarázza koronavírus-járvány miatti forgalomkiesés.
Nem értékelte a spanyol rendőrség a sofőr szellemi erőfeszítéseit.
Ez a szám leginkább mégis a gyorshajtásokból jön össze.
Megkérdeztük a minisztériumot, hogyan gondolja ezt a leállósávban autózást?
Az átlagsebességet fogják mérni a traffipaxok, így nem lesz elég lelassítani a kamerákhoz közeledve.
A fixen telepített és a mozgatható traffipaxoknál is sok meghibásodás történt, a garancia viszont idén már lejár.
Attól már egyáltalán nem kell tartanunk, hogy egy Traffipax készít rólunk gyorshajtásos fényképet. Eláruljuk, hogy miért nem.
A 14 milliárd forintból kialakított rendszertől elvárták, hogy csökkentse a személyi sérüléssel járó balesetek számát. Nem ez történt.
Az új VÉDA-rendszer, úgy tűnik, beváltja a hozzá fűzött reményeket.
Biztonsági öv nélkül vagy leállósávban autózókat, piroson áthajtókat is kiszúrt a VÉDA, de az abszolút sláger a gyorshajtás. A büntetések összege lassan eléri az egymilliárd forintot.
Egy nap - öt hír, amiről mindenki beszél: alig egy év után kimúlt a vasárnapi boltzár; Harkány egy újabb Kiss László-ügy helyszíne lett; a Kúria a földmutyit támadó Kishantosnak adott igazat; a magyar demokrácia állapota a bolgárénál is rosszabb minősítést kapott; Kiderült, mit látnak a rendőrök, amikor áthajtunk az új szupertraffipax alatt; és hogy milyen az, amikor egy hiúz és egy farkas találkozik itt a szomszédban.