Tényleg traffipax is lett több matrica-ellenőrző kapuból? Tisztázták a kérdést
Olyan kapuknál bukkantak fel „gyanús” táblák, ahol eddig nem voltak.
Olyan kapuknál bukkantak fel „gyanús” táblák, ahol eddig nem voltak.
A hatóság szerint önmagában az, hogy bekameráznak egy útszakaszt, még nem szünteti meg a problémát.
A Véda-rendszer bírságbevételeinek drasztikus csökkenését csak részben magyarázza koronavírus-járvány miatti forgalomkiesés.
Nem értékelte a spanyol rendőrség a sofőr szellemi erőfeszítéseit.
Ez a szám leginkább mégis a gyorshajtásokból jön össze.
Megkérdeztük a minisztériumot, hogyan gondolja ezt a leállósávban autózást?
Az átlagsebességet fogják mérni a traffipaxok, így nem lesz elég lelassítani a kamerákhoz közeledve.
A fixen telepített és a mozgatható traffipaxoknál is sok meghibásodás történt, a garancia viszont idén már lejár.
Attól már egyáltalán nem kell tartanunk, hogy egy Traffipax készít rólunk gyorshajtásos fényképet. Eláruljuk, hogy miért nem.
Csak az elmúlt pár hónapban egy halálos baleset és egy súlyos sérüléssel járó baleset történt Óbudán utcai versenyzés miatt.
A 14 milliárd forintból kialakított rendszertől elvárták, hogy csökkentse a személyi sérüléssel járó balesetek számát. Nem ez történt.
Kevesebb halálos baleset történt Magyarországon a második negyedévben, mint a múlt év hasonló időszakában – derült ki a tavalyi és az idei adatok összehasonlításából.
Biztonsági öv nélkül vagy leállósávban autózókat, piroson áthajtókat is kiszúrt a VÉDA, de az abszolút sláger a gyorshajtás. A büntetések összege lassan eléri az egymilliárd forintot.
Egy nap - öt hír, amiről mindenki beszél: alig egy év után kimúlt a vasárnapi boltzár; Harkány egy újabb Kiss László-ügy helyszíne lett; a Kúria a földmutyit támadó Kishantosnak adott igazat; a magyar demokrácia állapota a bolgárénál is rosszabb minősítést kapott; Kiderült, mit látnak a rendőrök, amikor áthajtunk az új szupertraffipax alatt; és hogy milyen az, amikor egy hiúz és egy farkas találkozik itt a szomszédban.