Zéró villany: 770 lóerővel búcsúzik a biturbó V12-es legendás Aston Martin
Bemutatkozott a DBS limitált mennyiségben gyártandó utolsó szériája.
Bemutatkozott a DBS limitált mennyiségben gyártandó utolsó szériája.
A valaha készült legerősebb szívómotoros közúti Ferrari adja az alapját a Lego hatalmas új Technic modelljének, mely az eddigi legtöbb alkatrészt felvonultató Ultimate Car szett. Teszten a Porschét, Bugattit és Lamborghinit követő vadonatúj Ferrari Daytona SP3.
Az olasz gyártó legnépszerűbb modellje az akár 666 lóerőre képes divatterepjáró, az Urus.
A kékvérű brit luxusmárka legkelendőbb modellje a Cullinan nevezetű SUV.
A limitált szériás Maybach nem lesz gyakori látvány az utakon, hiszen mindössze 150 példányt gyártanak belőle.
Íme a 725 lóerős szívó V12-es motorral szerelt Purosangue első tuningverziója.
A vadonatúj De Tomaso V12-es szívómotorja egészen 12 300-as fordulatszámig elforgatható.
Ilyen az, amikor a praktikum, a luxus, a teljesítmény és a meghökkentő design kéz a kézben jár egymással.
A nyitott tetős olasz sportkocsi mozgatásáról egy magas fordulatszámú V12-es szívó benzinmotor gondoskodik.
A kékvérű brit luxusmárka kisebbik szedánjának motorjában találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Az idő kerekét három évtizeddel visszatekerő modernizált S-osztály teljesítménye bőven 600 lóerő feletti.
A szupersportos olasz szabadidő-autó V12-es motorja bőven több mint 700 lóerős teljesítménnyel rendelkezik.
A Pagani bemutatta az immár 11 éves múltra visszatekintő Huayra utódját, az Utopiát.
A kereken 1000 Nm-es csúcsnyomatékú német SUV-val pestiesen szólva azért már odébb lehet állni.
A limitált szériás roadster alig 3,5 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra.
Teteje egyáltalán nincs és a szélvédője is csak jelzésértékű ennek a biturbó V12-es erőforrású újdonságnak.
A Cullinan egyedi külsőt és belsőt kapott, ezenkívül pedig a szolíd motortuning mellett sem mehetünk el szó nélkül.
A Pagani a jelek szerint totálisan szembe megy az autóipar aktuális trendjeivel.
A bőven 800 lóerő feletti sportkocsit erősen ajánlott bukósisakban vezetni.
Az olasz szupersportkocsiból alig több mint egy tucat példány készült, így aztán viszonylag ritkán jön szembe az utakon.