Zéró villany, nulla turbó: a legerősebb szívómotoros fenevadak
Nincs semmilyen turbólyuk és a hibrid hajtás okozta tömegnövekedéstől sem kell tartani. Helyettük viszont egekig forgatható főtengelyt kapunk.
Nincs semmilyen turbólyuk és a hibrid hajtás okozta tömegnövekedéstől sem kell tartani. Helyettük viszont egekig forgatható főtengelyt kapunk.
A szerény futásteljesítményű Ferrari F50-re vágyók most lecsaphatnak álmaik autójára, már amennyiben van közel 2 milliárd forintjuk a projektre.
Ebből a Ferrariból szinte harmadannyi készült csak, mint a legendás F40-ből.
Bivalyerős biturbó V12-es benzinmotor, zéró villany, látványosan hosszú karosszéria és barokkosan high-tech utastér. Testközelből ismerkedtünk meg a mindössze 5 példányban készülő Pagani Huayra Codalungával.
A korábbi híradásokkal ellentétben a C-osztályba és az E-osztályba sem tér vissza a 8 hengeres erőforrás.
Az egyetlen példányban készült különleges 812 Competizione eladásából befolyt összeget jótékonysági célokra fordítják.
Az erősen limitált mennyiségben gyártandó nyitható tetejű újdonság garantáltan ritkán jön majd szembe velünk az utakon.
A méregdrága Zenvo Aurora benzinmotorjának percenkénti legnagyobb fordulatszáma megközelíti a 10 ezret.
A 6 literes benzinmotorban a jelek szerint sikerült még találni közel 240 eddig szunnyadó lóerőt.
Az erősen limitált szériás Sián bőven kevesebb, mint 3 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra.
A Mercedes-Maybach S-osztály zöld rendszámos verziójának alaposan megkérik az árát.
Valahonnan a távolból finoman dorombol a 6 literes 12 hengeres, fejünket puha párna, hátunkat és vádlinkat masszázs kényezteti, finoman terjeng a fedélzeti parfüm illata, az ezüst poharakban behűtött Dom Perignon gyöngyözik. A csúcs Maybach S-osztály átértelmezi a luxusutazás fogalmát.
Nemcsak a Mercedesnek, a Porschénak is van egy jó öreg "disznó" autója.
Ez a 62 esztendős olasz sportkocsi a vártnál alacsolyabb áron cserélt gazdát, de persze így sem nevezhető éppen olcsónak.
Mutatjuk, hogy milyen egy alacsony építése ellenére akár praktikus családi autóként is használható stílusos V12-es járgány.
A Mercedes-Maybach S-osztály alaphelyzetben sem unalmas vagy olcsó, ám a Virgil Abloh kivitel rengeteget dob rajta.
Kevés jobb befektetés létezik mostanság a hírességek egykori szupersportkocsijainál. Vázoljuk, hogy miért.
A Lamborghini Urus Performante SCV12 Special Edition 666 lóerős ördögi teljesítményt szabadít rá az aszfaltra.
A biturbó motorral szerelt brit sportkocsi végsebessége 340 km/h.
Ez az erős szívómotor még egyértelműen nem a downsizing jegyében fogant.