Olasz virtus: 2,8 milliárd forint a Pagani legújabb szupersportkocsija
Hosszú és áramvonalas karosszéria, izmos V12-es motor, alacsony tömeg – körülbelül ez az újdonság receptje.
Hosszú és áramvonalas karosszéria, izmos V12-es motor, alacsony tömeg – körülbelül ez az újdonság receptje.
Az újdonságnak nemcsak szigorúbb lett a megjelenése, hanem egyben a teljesítményét is feljebb pöckölték.
Ha így haladunk, akkor az S-osztályos Maybach alapára idővel a 100 millió forintot is elérheti.
Ennek a remek egészségi állapotnak örvendő régi luxusautónak nem a fogyasztása, hanem a lökettérfogata 6 liter.
A 6 literes motor nyomatékát a váltó kímélése érdekében 1000 Nm-re kellett korlátozni.
Az F1 és CART világbajnoki címmel rendelkező brit pilóta egykori vörös versenyautójára most bárki lecsaphat.
Egy biztos, a 21 századi Countach hangjában egyáltalán nem kell csalatkoznunk.
A 6 literes V12-es motorral szerelt limuzin tömege a masszív páncélozás miatt eléri az 5 tonnát.
A brit fővárosban nem ritkák a szupererős és méregdrága sportkocsik, de az új Ferrari 812 Competizionét még itt is komoly érdeklődést kelt.
A különleges Mercedes-Maybach S680-ból kevesebb, mint negyven példány fog készülni.
A sportos brit márka még sosem készített ennyire erős Vantage-t.
A színtiszta vezetési élményt ezúttal automata váltó és turbófeltöltő sem befolyásolja.
Az egyszer már elbúcsúzott Aventador a kigyulladt tengerjáró hajó miatt térhet vissza a gyártásba.
A Purosangue egyik példányát a jelek szerint a gyártósoron kapták lencsevégre.
Az új 7-es sorozat csúcsmodellje bőven több mint 600 lóerős teljesítménnyel fog rendelkezni.
Ezek az olasz sportkocsik kivételesen nem vörös vagy sárga fényezéssel hódítanak.
Az 1976-os szupersportkocsival eddig alig több mint 50 ezer kilométert tettek meg.
Az erőforrástól egy limitált szériás 7-es modellel búcsúzik a bajor gyártó.
A különleges olasz sportkocsit a szaúd-arábiai uralkodónak készítették.
Nem meglepő módon a szabadidő-autó kategóriás Urus a legkelendőbb modell.