Videón a hamarosan megújuló BMW X5
Minden jel arra mutat, hogy már nem kell sokat várnunk a felfrissített X5 hivatalos leleplepzésére.
Minden jel arra mutat, hogy már nem kell sokat várnunk a felfrissített X5 hivatalos leleplepzésére.
843 hibrid lóerő a valaha készült legnagyobb teljesítményű Mercedes-AMG-ben, melynek BMW kihívója elektromos rásegítés nélküli 625 teljesen őszinte lóerőt szabadít rá az aszfaltra. GT 63 S E Performance vs. M8 Competition Gran Coupé – a nagy összecsapás.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg még a Shelby GT500-at is picit gyengének találják.
A 18 centiméterrel megnyújtott új kivitel hátsó ülésein helyet foglalók lábtere minden korábbinál hatalmasabb.
A kifutó C-Klasse legsportosabb csúcsmodelljének motorjában találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Íme a megoldás arra az esetre, ha valaki esetleg kevesli az AMG G63 585 lóerős teljesítményét.
Ilyen az, amikor az AMG valaha készült legerősebb biturbó V8-as motorja nagyon kevés a győzelemhez.
Felfúrt motorral, nagyobb teljesítménnyel, komplett bukócsővel debütált a Mustang versenyzésre szánt legújabb verziója.
Minden korábbinál sportosabb a japán gyártó hatalmas terepjárója.
Ilyen az, amikor a rideg bukócső és a puha bőrülések remekül megférnek egymás mellett.
Íme a megoldás azok számára, akik esetleg kevésnek találják a biturbó V8 503 lóerős teljesítményét.
Immár itthon is rendelhető az M GmbH első plugin hibrid modellje, a 653 lóerővel startoló, alapáron világító vesés XM.
A bajor gyártó új SUV-ja az első plugin hibrid hajtásláncú szupersportos M-es modell.
Miközben szinte már minden a villanyautókról szól, a német tuningcég mindent kisajtol a Mercedes biturbó V8-as benzinpusztítójából.
Az olasz gyártó szabadidő-autóját alaposan kiszélesítették és hatalmas kerekeket szereltek rá.
A bőven 800 lóerő feletti SUV-nak kevés igazi riválisa lehet a sebességkorlátozás nélküli német autópálya-szakaszokon.
Az elképesztő gyorsulás egy duplaturbós V8-as benzinmotor földöntúli erejének köszönhető.
A 288 GTO sem jön gyakran szembe az utakon, a 288 GTO Evoluzione viszont még nála is sokkal ritkább.
Az olasz gyártó újdonsága stílusos formában egyensúlyoz a sportosság és a luxus határmezsgyéjén.
A BMW M Hybrid V8 alig több mint 1 tonna tömegű, a teljesítménye viszont jóval 600 lóerő feletti.