A Shelby nem viccel: 1300+ lóerős Ford Mustang érkezett
Az amerikai tuningcég a hipersportkocsik teljesítményszintjére tornászta fel a népszerű izomautót.
Az amerikai tuningcég a hipersportkocsik teljesítményszintjére tornászta fel a népszerű izomautót.
A régivágású nyitott kulisszás manuális váltóval felvértezett közel 1400 lóerős sportkocsi akár automata váltós autóként is képes üzemelni.
A Dodge Durango SRT Hellcat bőven kevesebb, mint 4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.
A Bentayga földöntúli luxussal kényeztető új verziója az eddigi modellénél 18 centiméterrel nagyobb tengelytávolsággal rendelkezik.
A kompresszoral megfújt jókora 8 hengeres motor a jelek szerint megteszi a hatását.
A kompakt fényhidat kapott rendőrautó kevesebb mint 3,5 másodperc alatt tudja le a 0–100-as sprintet és bőven több mint 300 km/h a végsebessége.
A 355 milliméteres hátsó gumikkal szerelt Dodge Charger SRT Hellcat szélesebb még a Lamborghini Aventadornál is.
Ez az új Ford kivételesen messze nem az alacsony károsanyag-kibocsátásról, hanem sokkal inkább az elképesztő offroad tempóró szól.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg túl visszafogottnak találják a Lamborghini divatterepjárójának külsejét.
Egy utolsó szippantás a jóból, avagy érkezőben a Dodge Challenger szupererős búcsúzó modellje.
Az újdonság bőven kevesebb mint 3 másodperc alatt katapultál álló helyzetből 100-as tempóra.
Az erősítőkúrán átesett plugin hibrid újdonság teljesítménye jelentősen meghaladja az 1000 lóerőt.
Az autóért kifizetett komoly summát 100 százalékban jótékonysági célokra fordítják.
Létezik megoldás arra az esetre, ha az új C-osztály négy hengerét túl kevésnek találjuk.
A két turbóval megfújt V8-as benzinmotorban a szakemberek találták még 160 eddig szunnyadó lóerőt.
Ilyen az, amikor az 5.0 nem a szoftver verziószámra, nem az átlagfogyasztásra és nem is a vételárra utal. Meghajtottuk az 5 literes szívó V8-as benzinmotorral szerelt Mustang kizárólag kabrió változatban készülő vadonatúj kaliforniai kiadását.
A kompresszorral megfújt hatalmas V8-as benzinpusztító teljesítménye alig marad el a 700 lóerőtől.
Amennyiben minden jól megy, a közeljövőben bőven 600 lóerő feletti új riválist kaphat az Audi RS6 Avant.
A mindössze 30 példányban gyártandó roadster árcéduláján bőven nagyobb, mint 1 milliárd forintos összeg olvasható.
A 765 lóerős szuperkönnyű brit sportkocsi könnyedén uralja a sebességkorlátozás nélküli Autobahnt.