Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Az amerikai sportkocsi nyomatéka meghaladja az 1300 Nm-t.
A Hennessey-nél már javában zajlik a C8-as Chevrolet Corvette ZR1 tuningjának a fejlesztése, ez az újdonság azonban várhatóan csak 2024-ben fog bemutatkozni. Addig is azonban itt van nekünk a 765 lóerős és 969 Nm-es 6,2 literes kompresszoros V8-as benzinmotor által hajtott C7-es ZR1-re épülő Hennessey tuningmodell:
A méretes hátsó légterelővel rendelkező Corvette nem kevesebb, mint 850 lóerős produkciót ad elő, az 1152 Nm-es csúcsnyomaték pedig 4300-as percenkénti fordulatszámtól hívható le.
A Hennessey azokra is gondol, akik ennél picit többre vágynak: a csúcsmodell 6400-as fordulaton 1000 lóerőt szabadít rá az aszfaltra, az 1309 Nm-es nyomaték pedig 4400-as fordulatszámon ébred.
A menetteljesítményekről egyelőre nem esett szó, viszonyításképp a 0-ról 100-ra 3 másodperc alatt felpattanó gyári alapmodell végsebessége 342 km/h. A tuningolt kocsira 3 év, illetve 36 ezer mérföldes garanciát vállalnak.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.